Followers

July 08, 2009

yeyyy...aku MENANG!!! waloppooonnn

blogger-emoticon.blogspot.com

gembira bukan kepalang.
balik jer keje tadi, ada surat atas meja.
heh, dari mcdonald's malaysia.
terus terimbau contest yg aku join bulan may lepas.
dan dan mata nampak


ini iPhone 3G.
hei!!! *seraya menampar dahi sendiri*
kemsalam la. sapa nak kasi ko.
verangan sgt ko kan.




ala, dpt complimentary vouchers jer.
janji ado. <---- ayat pasrah

blogger-emoticon.blogspot.com



walau apa jua pun yg dikasi,
aku tetapppp rasa bangga dgn diriku.
waloopppooonnn....

derna n kak atty, korang dpt itu iPhone ek???
*antara bloggers yg aku ingat, join ini contest*

eh, aku ingat contest ni scam fikir???
rupanya benar belaka. Alhamdulillah.

15 comments:

SyaNa said...

ok la tu kan
janji adooo
tahniah!!!

Abby said...

jadi la beb, sapa mau kasi kanna..

Baby Lyana said...

dapat gak..ade hati berangan nak iphone tu

Deqna said...

dah dapat dah? syok nya...

takde maknanya aku menang i phone tuh..yg menang tu adalah seorang blogger chinese yg sgt kreatif.. dia wat guna video pakai kamera DSLR tak salah aku.

tulah kata dapat saguhati, tunggu gak ni tapi takde apapun lagi..

Dee said...

congrats tinie!! lenkali leh cuba lglah..

SYAbAR said...

tahniah! tahniah walaupun cuma voucher

Suziey Ahmad said...

seb bek ko xdpt itu i-phone..kalu x msti aku jeles abis-abisan:p

Naja said...

tahniah tini.. hang mmg selalu bertuah. berdebar2 aku ingat dpt hp canggih tu dah... terjaki sekejap aku td.

Diamilikku said...

vopucher pun okay apa...sapa nak bagi makan free senang2???

congratsssss

TiNiE said...

syana : tq..

abby sue : betoi, kanna..hahah

shaf : haruss ada ati la..nak nak free kan..

derna : sabo..sabo..coming soooon

dee : tq dee, insya-Allah mana yg termampu cuba jerla..

syabar : terima kasih kakmin. alhamdulillah.

suziey : huhuhu sedih ok!!

naja : alahai sebila pun aku selalu bertuah naja. tapi dah org kasi kan, grab jerla. uishh kalau betoi aku dpt hp tu harus aku wat n3 3hari 3mlm berturut² tanpa henti..hahahaha

sone : betoi.betoi. tq dik.

Afif said...

La la la la la

payiet said...

Taniah kak *tepuk pengakap clap clap clap

attyfir said...

huhuhuh..tinie..mana ade menang..blogger OKU kalo tak silap kty menang..

tak tau ler dpt ke idak cam tinie..tuh..voucher mcd tu..sbb address umah mak..

pinkiss said...

at least dpt voucher. free tuh.

CAHAYA said...

tahniah! :)

heart my community