Followers

July 27, 2009

PD : kami selamat sampai sekitar jam 8.30pm

aku ekceli dah lama tingin mau bawak anak² mandi pool di resort PD. tapi, asyiklaaa penuh. tup tup aku tgk sistem ada 2 unit apartment kosong. terus book dedua. terus dpt award letter. dan dan fix dgn kakros. tak kira. boleh tak leh aku mau jugak pegi. en.nahar standardla sabtu keje. memandangkan aku pegi kejap jer satu malam, dia pun pasrah la melepaskan kami semua pegi.

lepas jer keje ari jumaat tu, terus balik umah kemas-kemas apa patut sementara tggu kakros sampai dari klang. pehtu zassss ke PD. kakros sudah roger one of her friend di ampangan sana ajak join since ada 2 unit apartment. mamat tu pun on jer. ada sedikit trivia pasal mamat ni. nenanti aku citer. kalau ingat la.

adiktiriboboy sudah telepon tanya. aku sudah pesan sama dia soh hilite sama papanya kami akan cek in lewat. sampai di sana cek in terus masuk. peh, heaven! itu jer yg dpt aku gambarkan pasaan ketika itu. terus terjah bilik. jom layan pics.



:: masterbedroom G1 apartment ::



:: posing-posing sementara tggu dinner sampai ::
:: kaki terjulur, abaikan ::



:: time ni family anep udah sampai ::
:: dinner ditaja oleh dia n rambutan from dabong wit love ::



:: borak- borak ::



:: yg paling bes, semua kekanak pun adalah perempuan ::
:: huhuhu ::

blogger-emoticon.blogspot.com


8 comments:

Mya said...

bila la saya nak gi resort PD ni plak. huhu..

payiet said...

wah meriah kamu yer kak

Abby said...

huih!! ramainya anak dara ...suma anak pompuan ja ka?

KuntumMarjinah said...

kak klu ya pn nk ambil gmbra bilik tu..
alih la dlu bag2 aku tu hahhaha....kn dh mencacatkn katil hihihi:-p

Hanif said...

To Tinie, Zamirosmi and family.....Terima kasih Daun keladi...hehehe....

CuTeMiUt78 said...

wah.. sgt seronok tgk.. emmm luas gak la apartment ni ya..
by the way.. nnti jemput ambil award kat blog ya.. :D

SYAbAR said...

Akakpun nak gamble je plan cuti2 hujung mgu cam kau juga dik... lama dah tak layan tepi pantai ni.

TiNiE said...

mya : insya-Allah, ada rezeki kita g together2..

payiet : sggh meriah!

abby sue : semuaaaa..gals. sekian.

marjinah : itu bukti wei. menandakan bilik tu kita yg punya hahahaha

hanif : kamu pun. terima kasih jua kerana menggumbirakan anak-anak sekalian. dinner n bekpes tidak dilupakan. hehehe

cutemiut78 : mmg luas. wah, dpt award. baekkk. tq.

syabar : nama jer gi pd. tapi tgk laut kejap tu jerla. lain masa layan pool. huhuhu

heart my community