Followers

July 06, 2009

chicken chop BLACK CANYON COFFEE @centre point, bandar utama

memula aku ajak kakarni lunch. sekali kakarni kata dia sudah ada appointment, pehtu dia plak ajak aku ikut sekali. since tpt yg dia nak gi tu ada kedai² gak aku tak teragak² mau follow. dia pegi buat further inquiries pasal The Shichida Method di centrepoint, bandar utama tuh.



:: manual The Schichida Method ::


aku pun ngadap sekali la amoi yg kasi info pasal nih. agak menarik, tapi tang fees tu agak kurang menarik perhatian. stret to da poin satu jam session = RM100. so, kalau dlm sebulan 4 kali = 4jam = RM400. gulp, telan liur gakla. from the session tu aku dpt gakla ilmu on how to stimulate our kid's brain. insya-Allah, instead of hantar diorg kat centre ni aku pun leh apply ajar diorg @home jer. heh. riak

dah abis sesi soaljawab di situ, kami pun jenjalan la dlm itu bilding. end up termasuk kat satu restoran nih. agak menarik. dan dan baca menu terus order. kata dah masuk restoran kan harusla tetiba perut aku lapo.

sembang-sembang, gosip-gosip abis makan ca alip but la...cabut balik opis. sekian.



:: kakarni sibuk dok godek aku nyer iPod ::
:: di sini ada wifi yer kkwn ::
:: air kakarni coffee honey wit banana ::




:: aku amik set with this stoberi delight ::




:: chicken chop ::




:: kakarni nyer chicken teriyaki ::

blogger-emoticon.blogspot.com


6 comments:

SyaNa said...

shedapp nye tgk stoberi delight tu
nyumm nyumm

yongshaniza said...

lawo ipod..pink ekkk...

Baby Lyana said...

sedapnya...

Eta LaZiM said...

Lapar lak rasanya... glup.. glup.. (telan air liur jer laa..)

Mya said...

orang ada ada boleh la hantar The Schichida Method ni kak..

saya tidak lah kemampuan.. katanya kemiskinan tegar kan.. huhu..

TiNiE said...

syana : betoi..sedappp

yongshaniza : shhh..tau dok dendiam. i malu u..hikhikhik

shaf : yeap

mamaqaypo : seb baik ada gak air liur

mya : betoi betoi..sama la akak...serba kekurangan gitu..tapi bersyukur dgn apo yg ado..alhamdulillah

heart my community