Followers

July 07, 2009

FATIHAH dan giginya


jom skodeng gigi FATIHAH.
udah ada 2 di atas, 2 di bawah.
yg atas tu besar2 kapak koooogelakguling!!!!


9 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

budak2 bila umo2 camni memang kiut lar...

MissSecretary said...

mak nyer, ganas... nagis2 diwatnyer... hehehe...

Baby Lyana said...

kau telek gigi ker, kau dera ni.lyana pun dah tumbuh gigi atas..nanti aku tempek gambo dia

masviona said...

kak tin kapak masa kecik xper lagi jgn kapak masa dah besar...hiksss

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Waahhh.. dah 4 batang gigi Tihah..

Gigi Achu baru dua.. tu pun kat bawah jer... kecik2 sgt

atty's said...

sekali tumbuh gigi kapak hah..sian fatihah..deman tak nak tumbuh gigituh

payiet said...

Awas ko kak, pasnih silap sket kene gigit la hahahahah

TiNiE said...

azrina : cute ek..maceh

miss S : xcuse me, itu tgn achiknyer yer...

shaf : tak, itu achik dia nyer keje..hehehe

mv : yer yer..tapi skang pun dah rasa penangan gigi kapak kecik tu...sakit ooo..huhuhu

mamaqaypo : ok la tu..janji ado. dia ni pun kira lambat, dulu kakak2 dia 6 bulan dah naik gigi..

atty's : aah, ada gak demam..

payiet : walopon aku dah kena bertubi2 gigitan cinta dia..huwaaa!!!

Baby Lyana said...

Lyana pun dah suka mengigit...aku denda, no milk kalau gigit..tau plak dia pujuk..hahah

heart my community