Followers

July 28, 2009

n3 menyelit : aku MC hari ini


:: MC, synflex n voren sejenis gel ::

n3 PD ada lagi sedang q nak masuk. heh. tapi takper, since ini blog aku yg punya aku mau menyelit memberitahu donia yg arini aku MC!!! nangih sakit bakang. kalau dlm istilah medic stiff shoulder. aku dah g kinik tadi. doc tu picit² bahu aku katanya keras melampau. apa yg aku bikin? mana ada bikin apa² doc oooiii. aku syak salah tido jer smlm. tup tup arini semakin sakit. dah dpt ubat n gel soh sapu. makanya arini aku perlu rehat secukupnya pasal minggu ni agak bz bagi diriku. cheeeyyyyy. daaaaa mau tido kejap.

14 comments:

suhaila-ab said...

bawak2 berehat....

CuTeMiUt78 said...

penat kot... takpe take rest k.. :D

Hanif said...

ok...org Putrajaya dah tau yg Tinie MC...hehehe...

Baby Lyana said...

alahai..ciannyer..rehat kat rumah...makan ubat..pakai ubat... jangan pi merayap kat midV plak

payiet said...

Business women katanya kan kak

naja said...

kalo tak lega jugak boley lah terjah umah mak ana & the king nun di ijok sana... power beb kuasa urutan mak ana tu.. hikhik. hasilnyer mmg tidak pernah menghampakan

*promote*

Diamilikku said...

haah..dah MC duk umah je yer..jgn nati tetiba terbaca entry..ku merayap di Mid V

TiNiE said...

suhaila-ab : yer yer..tq

cutemiut78 : mungkin. thx.

hanif : hahaha..yerlaaa

shaf : harussss...aku perlu sihat segera..huhuhu

payiet : apo yg aku biznesskan yit ooiii..

naja : haa tul gak tuh naja. ok ok nanti aku roger2 hang kalau perlu.

diamilikku : huhuhu sone ngan k.shaf sama jer...sker speku kaktinie tau..mencikkk

mRs.jUkoGYu said...

take care kak...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Take a Good Rest ye!!!

TiNiE said...

juls : tq dik..

mamaqaypo : will do..will do..tq mama

Baby Lyana said...

mana ade speku....aku dan sone dah terror dah baca hang punya perangai.. ha ha ha..

Dee said...

gi urut..mesti best..

TiNiE said...

shaf : yer yer..tapi arini aku di umah sajer....hehehehe

dee : ok ok, dlm pertimbangan..arini tak sempat daaahhh...thx dee

heart my community