Followers

July 27, 2009

3rd ISC Closing Hi Tea @Residential Cafe, Lanai Kijang

ini kisah hari jumaat. lunch hour terus amik mya. kami ke da mall. saja mau ngabiskan waktu. pasal aku akan attend event di atas. kami decide minum saja kat starbucks. duduk duduk lepak jap, pehtu terus tuju ke parkson. kalau ikutkan nepsu aku nih, segala macam aku nak.

melayang la jugak RM. pasal arini kami gaji + flexi. huhuhu. tapi takper aku puas ati. pasal aku dpt spsg pant suit baru n satu blazer panjang ala-ala magician gitu. dah abis tu, aku anto mya balik ke hq, aku plak zasss ke lanai.

sesampai di lanai, still early sblm event bermula. aku on iPod layan fb kejap. sekali nmpk bos aku dan aku terus masuk residential cafe chit chat sikit dgn dia. kak SHI panggil aku, katanya mau mintak tlg aku jadi tray lady. accompany JP3 pengarah for da cert presentation. aku on jerla.


:: my bos MR Brian ::


:: tray lady certificate presentation ::

Dah setel cert give away, apa lagi acara makan la. Segala mcm ado. Tapi aku just amik food yg ada gambo nya di sini, so jom layanzzzz…..



:: aku, lia n kakarni ::



:: wit kaklela ::



:: one of da participants, fara x-JPS ::



:: satey, sardin roll n samosa ::


:: mee bandung ::



:: embun menitik (sago gula melaka) ::




:: buah-buahan ::

kenyang jer makan, terus balik. tak sabo nak pegi vacation.
vacation la sgt.....sengihnampakgigi


4 comments:

Eta LaZiM said...

Mmmm... syok tengok Eksekutif Muda cam TiNie...

Dee said...

sedap2nyer food..

Mya said...

bestnya ada boss omputih.

hai mr brian.. tumpang lalu..

TiNiE said...

mamaqaypo : teeetttt...mama, mana ada executive...eksekutip la kot..hehehe

dee : sedap jugakla..

mya : eh, ko kan ada bos omputeh gak. hai mr christopher..hebat kan kita?? huahuahua

heart my community