Followers

July 23, 2009

aksi REMPITAN bersama

las week gitu, on friday. aku merempit ngan en.nahar p opis. dia coti aritu. mau balik kg. sajala masa dok merempit tu, aku snap-snap pic. tak pasan lak aku tersnap gambo aku sendiri pantulan dari side mirror motor. heh. ciwi kejap.

dan dan tu aku amik lagi. amik lagi. sila jgn tiru aksi ini pada yg merempit sendirian. sgt berbahaya. especially ini budak. awas lor. jangan gila-gila.



:: see, nampak tak kelibat aku di side mirror itu ::




:: sudut sisi helmet en.nahar ::




:: amik lagi.... ::




:: dan lagi... ::

9 comments:

Dee said...

ni npe eh?

Beautiful Disaster said...

siap bukak cover helmet tu. ape org panggil cover tu kak? tetiba saya lupa. ceh!

payiet said...

ko bebaik kak, kang kene sambar dek peragut naya je

TiNiE said...

dee : ni jalan templer heading to jalan gasing..

BD : cover itu namanya visor..

payiet : aku ragut org dulu kot..heh

attyfir said...

aksi bahaya nie...ekekeke..

Dj Epoi said...

Woi!!!
Hang nih!!!!

Dah Beli INSURAN banyak dah ka?

Gua rasa stuntman pon takut nak buat aksi nih heheheheh

Baby Lyana said...

kalau dah minah kamera... macam2 dibuatnya...buatnya en nahar tetiba ter'corner' ker..naya ajer..

Eta LaZiM said...

minah ni gigih.. atas motor pun jadik...

TiNiE said...

atty's : sila jgn buat tanpa pantauan org dewasa..hahaha

dj epoi : yer latu...

shaf : ala, en.nahar kalau merempit berdua mmg skema sikit...even sorang2 pun dia lilek2 jer...

mamaqaypo : janji ado bahan mau updet..zassss

heart my community