Followers

July 26, 2009

Tag lagi dan lagi dan lagi..layanssszzz


budak ni tag aku. jom check this out.

0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
Update blog sesambil tidokan najihah.

1. 2 jam yang lalu?
masih update blog berkenaan my short vacation.

2. Anda suka
western food.

3. Minggu lepas
keluar dengan mya.
first time makan @Bubba Gump.
attend closing ISC @lanai.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
  • permintaan hati - letto
  • menjaga hati - yovie n nuno
  • cinta ini membunuhku - d'massiv
5. Tiga binatang yang anda tak suka
  • tikus - kotor dan takut dia gigit
  • cicak - geli geleman
  • lipas - bila dia terbang lagi ngeri *amik jer jopan ko, jgn marah aarr*
6. Lima fakta tentang anda
  • suka shopping!
  • suka layan blog.
  • suka tgk tv kalau takleh tido tetengah malam.
  • suka berborak. semua topik boleh masuk.
  • good listener.
  • punya 4 org. anak perempuan.
7. Tahun depan mungkin
berpindah ofis ke building baru. yeyyyy!!

8. Saya tak reti
berenang. heh.

9. Saya pandai
baca jawi dgn lancar sekali. jua tau sikit-sikit bahser arab n mandarin.

10. Kawan saya
adikbadik tiri, skypers, fifie, x-jps, hcdc etc..etc..etc...

11. Saya ada
suami yg sedang gila beskal. haih.

12. Saya seorang
yg biasa-biasa ajer.

13. Adik saya
ada 6 org yg sebenar iaitu adi, wardi, zuraimi, mimi, dida n zamirul.
adik badik tiri ada 2 boboy n gugurl.

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
  • update blog.
  • amik photo for blog n fb.
  • pc saya ini.
  • update status at fb.
15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
tak penah kot. kawan ngan en.nahar pehtu terusssss.....

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
sudah punya 4 puteri.

17. Saya rindu
kawan-kawan lama di poliPD!!!

18. Saya tak sabar
*teeetttttt*

19. 5 laman yang anda selalu layari
blog sendiri, blogger.com, facebook, YM, google cari macam-macam info *tiru lagi*

20. Siapa yang anda mahu tag?
shaf, sone, djepoi, jocko, julia jukogyu, mamaqaypo

11 comments:

Dj Epoi said...

Gua buka jer ..terus terangkut ngn TAG nih hheheheheh...

Nanti-nanti ar Gua buatkan....
Ada Functiob nih....nak gi umah kenduri...

Ta..ta...Ti..ti...Tu...Tuuuu!!

Cikgu Ije said...

sah addict fb. erk. ke ije sorang je yg x pandai main fb.. uhu

joegrimjow said...

utang tag bnyak lagi ni

TiNiE said...

dj epoi : jawab, jgn tak jawab...

ije : hek...addict eh??

joegrimjow : ha ha..tak tau..doser utang...

Eta LaZiM said...

pelan2 no... dok malas-malas lagi ni... huhu

Baby Lyana said...

alahai..kena tag? huhu...masuk draft dulu yer!

payiet said...

tetiba "teeet" kan kak, ado lak jawapan gitu, sensored kekdahnya

TiNiE said...

mamaqaypo : ok..ok..take ur time bebeh

shaf : yer yer..

payiet : yit, teeettt tu ko ada jawapannya..hahahaha

Diamilikku said...

owh no.........
kena lagi....

Mya said...

ko plagiat aku ek kak. nk kena saman kah?

TiNiE said...

diamilikku : sabo jerla sone..hehehe

mya : akak plagiat, akak inform ko la..*saman la..banyak nau ke wit ko?*

heart my community