Followers

June 03, 2015

Happy 11th Birthday, Aaliyah Nurashikin binti Mohd. Nahar :)

dear adik,

selamat menyambut hari lahir yg ke 11.
ibu, ayah, kakak dan adik2 sayang sangat dgn adik.
pasal adik rajin, dengar cakap ibu dan pandai.
semoga adik akan menjadi seorang yang berguna, solehah juga
berjaya di dunia dan di akhirat.
InsyaAllah.  Amin.



:: dari kanan : najihah, fatihah, sarah & aaliyah ::

April 10, 2015

Viral

se kisah di petrol station.

Pn. Tin  : Minyak RM70 pam 10 + 4 biji roti gardenia krim

Cashier : OK semua sekali RM73.40 dan ini baki RM1.60. Nak plastik tak puan?

Pn. Tin  : Boleh jugak dan resit.

Cashier : Kalau nk plastik RM0.20 yer.

Pn. Tin : OK tak payah, bagi saya resit jer.

Cashier : Resit pon kena RM0.20 puan.

Pn. Tin : HAH! kau benar-benar sikit dik resit pon nak caj.

Cashier : Eh, tak lah...saya gurau jer.

Pn. Tin : kau jangan memain, saya dah standby fon dah ni nk viral kisah resit kena caj.

ahaha skang ni, apa saja tak puas ati jer terus buat aduan. nak viral. hiks.
as long as hak kita sebagai pengguna ada, zassss kan jer. okbai.

September 21, 2014

Cuti Hari Malaysia @Aseana, Cafe. KLCC

wah. wah. wah.
wah lai tong.
hehehe.
cecuti tengah minggu jer best bila dapat poya-poya.
dapat jer greenlite dari en.nahar zassss sampai klcc.
ada dating ha.
jumpa dgn zana dari langkawi with lotsa luv.

kebetulan kaktin buat congo bars,
makanya bawa jer sekalian.
bila lagi geng ASMA nak rasa kan.
alang-alangan berjumpaan sharing is caring la konsepnya.

bertempat di aseana cafe peluk shium la kami.
kaktin menumpang kasih kete amal.
dia mai pikap kat rumah.

sesampai kat klcc, sosek la plak.
ramai gila umat uolls i telyu.
sampaikan tangga karan sesak.
mcm terowong almuassim.
echewah macam kan penah sampai.
heh.



ini minah 2 ketul aya n amal, gumbira dapat makan congo bars.
pepakat merisau takut kena halau 'no outside food allowed'.
tapi luckily tak. heh.

dalam cafe ni, semua pakat meroyan.
line internet takder.
cemana nk update gegambar ciwi kat grup wasap kan.
minta la pw dgn waiternya.
sampai kesudah tak leh kenek.
wtfish sangat.
pls take note aseana, weolls bukan takder data plan memasing yer.
cuma line tak sampai jer ahahahaha.



suri aya order kepok lekor.
RM14 sepinggan. nangisss huwa huwa.
amal order caramelized banana ni ha RM16 sepinggan.
walaupon kat SK RM6 jer.
kikiki tapi laju gak ngap ngap.
pe der hal, rezeki jangan ditolak.



pastu kaktin suggest order pizza besau ni ha RM26.
pepakat makan.
giler nyembang 3jam tak berganjak.
mmg terbaiklah.
geng ASMA memang terbaik.
luv uolls. muaaaahhhhss.....


:: aya, amal, kaktin, ja n zana ::

Tq aya n ja pasai belanja.
tq zana bawa coklat baaanyaaakkk yg jd rezeki anakondas ku.
ada acara yg kami bincangkan. NEXT!


September 12, 2014

Gotcha!


ohoiiiiii....
buat aper tu kaktin???

oooo tapau ekkkkkk
hahahahaha

September 04, 2014

MyTasty Kicap. Simple. Dijamin Lazat.

a few days ago.
ghaz roger, katanya nk kasi kicap for kotiau goreng.
kasi free, pastu tolong review.
ohmai! tak sesia ok.
mmg sedap gila.
yang penting mudah untuk disediakan.

balik dari opis, singgah pasar malam
tapau kucai, taugeh, udang.
zasss balik.
sekali, aiyooo kotiau lupa beli.
minta en.nahar belikan.
once dia balik, terus la kaktin mulakan operasi mengotiau.
5min. siap!
terkebil2 en.nahar.
dgn soalan 'aik bilamasa masak?'
dengan kicap mytasty dijamin sedap :)



:: kasi close-up ::



:: kotiau dan kicap :) ::

anak-anak makan bertambah2.
kalau begini, goreng kotiau tetiap ari pon kaktin mau.
ahahahahahaha.

tq ghazari amri dan rakan2.



heart my community