Followers

July 21, 2009

FATIHAH nak enterprem


si kecik fatihah jua sibuk nak join.
tak sedo, diri tu kenit.
kaki tu menjengkek kalau korang pasan.
nk menggagau benda atas meja tu.


13 comments:

Diamilikku said...

ayo..siapakah yang sangat seksi itu...hehehehehhe.....

naja said...

bagus bb t-ha. usaha tangga kejayaan... hihik. sian dia. takde bangku bb ke tini

leadleedeea said...

usaha tangga kejayaan..heheheeee

Baby Lyana said...

Ya Allah..seronok sungguh dia nak men'join'kan diri nye distu

Dee said...

cam fifi gak nih..suma sibuk nk tau..

mRs.jUkoGYu said...

ala cumil die..mengacau pon sempat pandang camera ek?

MaMaQaYPo FaMiLy said...

cian dia... biaq pi lah kalau dia nak join...

TiNiE said...

diamilikku : kaklang aka najihah

naja : bangku bb tu, karang dia panjat buat aksi, jenuh jugak...

leadleedea : yer..syabas anakku..

shaf : tula pasai..sggh2 dia di situ

dee : haaa boleh geng

juls : dia dah cam tau dah peel ibu dia, sikit2 mau amik pic

mamaqaypo : tula, selalu kakak2 kasi can jerla...

pinkiss said...

heeehee.. kelaka la. kenit je. tapi sibuk cam orang besar.

DaliaLiyana said...

alahai kiutnyer...selalu budak2 mcamtu la...tak padan ngn kemetot...cebuk je...hehhe...kem slaam kat sume..kata untie dalia kem salam..hehehhe

DaliaLiyana said...

alahai kiutnyer...selalu budak2 mcamtu la...tak padan ngn kemetot...cebuk je...hehhe...kem slaam kat sume..kata untie dalia kem salam..hehehhe

Deqna said...

tulah untung fatiha ada byk kakak.. memang menginterframe jelah..

TiNiE said...

pinkiss : tula tu. dah dia tgk kakak2 sumer melasak dia pun nak join la..

dalia : yer yer. baik. insya-Allah.

deqna : kan. layannnsszzz

heart my community