Followers

July 10, 2009

gift² dari kak adina

rentetan dari entry SURPRISE tu, nih aku kasi korang tgk apa benda yg aku dpt. dari kad tertulis, kakdina kasi ni sempena besday aku las month. knowing kakdina ni dia sgt la pemurah. kalau tak salah aku, dah tak terkira dah pemberian dari dia untuk aku. aku rasa bukan untuk aku jer, ramai juga org lain pun yg mana yg dia anggap BFF dia.

kakdina ni sorang yg peramah, business minded. korang tanyala, AJL mana yg dia takder. COSWAY, AVON hinggalah ke AMWAY. dia adalah seorang yg sgt aktif dlm bidang² business nih. dia gak sker tolong kkwn. pantang dia tau org dlm kesusahan, seboleh mungkin dia akan tlg. kakdina, ni bukan entry collect mark tau. ni entry lahir dari hati aku yg ikhlas.

apa pun, aku SAYANG ko ADINA AYU KAMARUDIN. aku akan sentiasa doakan yg terbaik buat ko sekeluarga. semoga 'org baru' yg bakal hadir lebih membahagiakan ko. AMIN.



:: nicely packed ::




:: seketul beg, lipstic by nutrimetics n purse concentrate by AVON ::




:: close-up ::

blogger-emoticon.blogspot.com

sangat teruja, berbunga² love dan gembira.


9 comments:

alladiin said...

kerap betul dpt hadiah. bertuah betul awk ni...

Baby Lyana said...

lipstik free! yahoo!!

Eta LaZiM said...

mmg BERTUAH badan TiNie ni.. selalu dpt hadiah...

Diamilikku said...

orang baik selalu ramai kawan...org baik selalu disayangi..bertuah kak tini...takpe itu ganjaran sebab kak tini seorang kawan yang sangat baik kannnn

attyfir said...

sonknya tinie.dpt diah..

fildza's said...

nak hadiah jugak ehee

SM79 said...

seronok dpt kwn2 mcm tu... best sgguh la....

Dj Epoi said...

Weih.....

Tak pernah kulihat blog ini sunyi begini?

TiNiE said...

alladiin : alhamdulillah syukur..

shaf : yeahooo!!

mamaqaypo : hikhik...bertuah sggh la mama ooiii hahaha

diamilikku : insya-Allah, akan menjadi yg terbaik selalu..amin

atty's : seronok banget!!!

fiza's : errrkkkk

suriati : betoi, rasa syiok amat..

dj epoi : balik kg ad-hoc laaa

heart my community