Followers

July 24, 2009

kejadian pagi KHAMIS

jenuh. sepatutnya entry ni dulu, baru entry IKEA. tapi, memandangkan entry IKEA siap dulu zasss jerla mana dan. tepat kul 9am, en.nahar tertonggok depan opis. hoh, kami mau kemana? aku mintak permission mr. b mau ke HQ. ada urusan berkenaan PROJEK FANTASIA djepoi. insya-Allah tak lama jer lagi. sabo...sabo.

dah setel urusan di HQ. sekejapan zasss mau balik ke PJ. tetiba aku rasa en. nahar sudah melencong dari arah sebenar. aku tau ni mesti kes mau ngulor kejap nih. dah, sggh. dia singgah emporium GS GILL yg terkenal ngan bbrg ADIDAS.

chissss. dah agak dah. dia park motor bebetul tepi jalan TAR tu. letak helmet situ, pehtu dia soh aku dok dendiam. haisssh...ok ok. 5min pertama boleh lagi tahan. tapi bila tgk kedai baju seberang jalan dah bukak. dah plak ada sign-sgn SALE. aku pun, apalaga letak gak helmet situ crossssss. tanpa perlu masa yg lama aku dpt sepsg baju kurung. heh.



:: jalan tuanku abdul rahman ::




:: kami juga ada HONDA, heh ::
:: helmet pinjam LIA nyer, tq beb ::




:: kedai baju di seberang jalan itu ::




:: apa sajala yg dia beli tu ::
:: lama gakla, aku tertonggok di tepian jalan huhuhu ::




:: ooo natang ni ke pun ::
:: kata mgr pasukan bolasepak, harus tititberatkan keselesaan pemain ::
:: ini untuk golie la kan, yg penting en.nahar bukan goalkeeper yer ::


11 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

rajin kan En. Nahar ni kalau HAL berkaitan ngan peribadi DIA sendiri? heheheheheh.....

idyavie said...

makan bola minum bola tidur bola mandi bola.. bola2..

Dee said...

wui..sempat gak ko soping eh..honda roda 2..janji rempit..

masviona said...

sempat lagi tuh....dah minat apa nak buat ye tak???

Baby Lyana said...

sabo ajerla... en nahar ni cam hubby aku jer..kalau pasal dia..perghhh dan dan tu nak pi carik...kalau aku x bagi, dia pi curik2...tau2 bawak balik jer..

alladiin said...

napelah tadi masa kat KL tak tahu si GS gill ni wat sale. Adoihhh...

CuTeMiUt78 said...

oh.. itu ke.. sempat lagi tu. :D

TiNiE said...

mamaqaypo : typical malaysian man..haih

idyavie : tapi, mcm dengki jer ngan dia skang. dia kurusss....

dee : yezzaaa..harusss

masviona : tula viona. layankan jerla..

shaf : yer yer..paham...

alladiin : jgn kata gs gill jer sale..kedai lain pung...

cutemiut78 : kihkihkih

payiet said...

Pantas gila ko kak, kejap je pastu dah sampai opis kan? *kagomz

TiNiE said...

payiet : ko kagomz kan ngan en.nahar ler. dia si perempit itu...hehehe

Mya said...

suka je lelaki main bola. nampak macho u... awuummm..

heart my community