Followers

July 24, 2009

MAMARAZI di IKEA

smlm, after lunch ada official di IKEA. ewah, official la sangat kat IKEA kan. sesuatu ok. memula rasa cam takmo wat entry ni, tapi memandangkan aku jumpa artis dan dan idea memblog mari. heh.

dah sesampai kat sana, kak z ajak makan kejap. aku dah makan nasi kat opis tadi, makanya aku teman dia makan aku amik kek daim yg manthop melethopss tu. pergh serius meleleh siot.

dah setel makan zasss masuk IKEA. terus tuju bahagian brg² opis. opis aku ni nak wat KM FAIR. korang takyah la tanya menatang apa KM FAIR tu ek. sapa yg tau tau la. so, kami ditugaskan membeli frame kayu IKEA yg sepek 3 ketul tu sebnyk 800 unit. dan jua 2 ketul hadiah for ISC course.

sampai jer kat kaunter mau membayar, jeng..jeng..jeng. seperti ku kenali mamat ini. bersama 2 org anak kecil. ooo si FAIZAL HUSSEIN. dedua anak dia adalah sgt menembam dan gebu. dia plak, standardla. kurus kering jer. bersweater tapi bersuar pendek. apakah??? *biarla dia, yg aku sibuk naper??*

serius aku respect sama dia. sanggup bawa anak kecil 2 org berjalan sendiri. yg sorang tu ok la, mungkin dah paham bahser. yg lagi sorang masih dlm stroller. aku pun, kuarkan hp snap gambo anak pompuan dia yg beso tu. kasi can la aku cas jadi MAMARAZI kejap. zasss jerla.



:: kek daim ::
:: F&N oren ::




:: anak pompuan dia, cute kan?? ::
:: frame kayu opis aku, penuh satu troli ::




:: FAIZAL HUSSEIN dari pandangan bakang ::
:: errrmm, korang rasa boleh kena saman ker amik gambo org gini ?? ::

blogger-emoticon.blogspot.com


8 comments:

amalz said...

weh aku pun ada kt ikea kemarin. kwn aku ajak pi jln2 sana so zasss la teruih amik half day hahah...

Dee said...

x kot..aritu aku jumpa DEE kat semua house..x dan nk amik gambar..smpt sapa hai je..dia jwb..shopping ke? kalo x mesti bestkan tinie..DEE vs dee..hehehe..

payiet said...

Perlu ke amek gambo bakang je kene saman? Tatooooot *tetiba aku tringat meat ball kat ikea nyum nyum

Eta LaZiM said...

ambik dari belakang ja? hhhmmm....

fazemy said...

Org ajakla dia bergambar skali...takpun suruh faizla husin ambikkan gambar. haha

pinkiss said...

comei seh anak dia.

Baby Lyana said...

aku rasa faizal hussien tak kisah kot kalau nak bergambaq ngan dia..cam aku selamba jer..amik gambaq ngan erra fazira, ngan amy search..hahahaaha....

TiNiE said...

amalz : laaa..awat tak roger-roger. ceyyy mcm tau kan, kalau tau harus dah roger-roger..mal.

dee : haaa, mesti gempak la dee vs dee..hehehe

payiet : aku lum penah try meatball itu..hmmm

mamaqaypo : maluuu oooo...

fazemy : nak ajak, tapi sogan..

pinkiss : ha'a..stylo laa..

shaf : mungkin la tak kisah. tapi aku segannnn...hahahaha

heart my community