Followers

July 19, 2009

en.nahar SEDIH dan makan malam KAMI

jumaat petang, takder angin takder ribut en.nahar telepon tanya aku katner. harus la kat opis lagi masa tu. blum time mau balik la cik abg oooiii. upernyer dia ada niat mau tambah koleksi beskal. ajak aku g sri rampai. katanya ada beskal yg dia aim dgn hanya harga RM180 jer. aku pun pasrah. yerla yerla. karang balik terus amik anak-anak moh la kita ke sana.

masa otw nak ke sri rampai tu jalan giler bapak punya jem. lepas satu daerah satu daerah. nak kejar masa gak nih. kedai tutup jam 8pm. jem depan tawakal spital mmg sgt menguji iman di dada. tapi kami berjaya harung dan akhirnya sampai di kedai tersebut.

tapi, malang sggh nasib en.nahar bilamana mengetahui basikal itu sudah dirembat other party. aku pun terasa agak sedih jugakla. tapi at da same time berasa gembira. yeahoo takyah tambah semak lam bilik tengah tu. hahahaha. ok aku keji.

sblm sampai umah, harus isi perut dulu. kami singgah dekat restoran berdekatan umah. order nasi putih beserta a few lauk standard. yg penting aku sgt kagum tgk sarah makan. sehingga ke butiran nasi yg terakhir. syabas anakku!!!



:: sarah, fatihah ::




:: najihah, aaliyah ::




:: ayah tgh bosan tunggu food::
:: sarah, from my observation amat suka pose time aku snap. layan kan jerla ::




:: bersungguh-sungguh dia makan ::




:: time ni tgh gigit sotong ::

7 comments:

Baby Lyana said...

hehehe..sian en nahar, dia ade x sampai menitis air mata kerna basikalnya tiada...dah la redah jem di petang jumaat.. (weh, jumaat memang akan jem x hingat punya kalau masuk kl)... takper, pujuk la dia..dgn membeli seketui perfume ker..

Dj Epoi said...

Salam...
Selamat berhujung minggu Mie...

Nanti Projek Fantasia... Gua buatkan Stor Mini untuk BESKAl ar hehehehh...

Mya said...

saya ni hari2 tempuh jem kat bulatan pahang tu kak. hohoh...

payiet said...

Sabaq cik nahar. Cepat besar sarah hikhikhik

TiNiE said...

shaf : tak nangis la..tapi mcm ada sedikit ralat gitu..heh, aku ok jer..

dj epoi : salam..yeszzaa itu yg mie mau...next week tggu loyar setel..pehtu dah boleh bikin yeahooo

mya : huhuhu sabo jerla..pasrah

payiet : hikhikhik...

Eta LaZiM said...

Lama tak singgah..

Cian Nahar... Sabaq!!!

Anak2 TiNie mmg pndai makan, tak membazir ... Bagus!!!

TiNiE said...

mamaqaypo : kan. sabaq jerla. yg sulung tu jer..lelain biasa2 jer.

heart my community