Followers

July 22, 2009

FATIHAH kaco AYAH

aku, sebenonya ada gakla tak brp setuju ngan en.nahar bilamana dia lepas jer ada game bola bawak balik sebundut jersey. dia akan basuh dan sidai. membebel gakla. mcm perlu ker kan. takder ke org lain yg boleh buat sumer² tu. dia kata, dari kasi dobi persalahnyer dia buat. lagian dia buat sendiri tak soh aku pun. yerlaaaaaa...tapi kkdg tu aku gak kena kutip lipat. kkdg tunggu dia buat lambat sgt. almaklumla, umah kenit penghuni ramai. heh.

pehtu, smlm dia kutip la jersey² pasukan dia nak lipat. dah ada separuh aku lipat dan masukkan lam beg. ada la lagi 3-4 lai lagi yg belum kutip. so, dia kutip n nak lipat. sekali aktiviti dia terganggu oleh satu makhluk kenit yg cumel. mmg amat terganggu. sampai dia takleh nak lipat. asal nak lipat jer, dia tergolek terguling di situ. yg dah dilipat pun, dia kecah² kasi terurai dari lipatan. aku pun, tanpa berlengah terus snap aktiviti itu. heh.



:: en.nahar dlm mode seksi ::




:: elok jer kibas nak lipat, dia guling kat atas jersey tu ::




:: tgk, sampai terkangkang-kangkang. layankan jerla ayah ::

11 comments:

Abby Sue said...

wakakakakak!!..sure tensen en nahar noooo..layanzzz...!!

:"♥KakAsHi:"♥ said...

hahha fatihah dh pndai nk main2 ngn org ni..hahahha cam cute2 jer dia bt aksi mcm tu mcm tu hihihi...
wei kak ..lma ang tak post cita sal bby aku..huhu sian dia...dh tak menojol ker perngai dia hhahahha....skng ni fatihah lak dok ranking no 1....:-p

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hehehe... sebijik cam pangai achu fizie... penat melipat ja... abis dia kecah...

GiGGLe GaL said...

sebenarnya, fatihah tu bagi protes kat ayah beliaw.. kerana melipat jersey di atas tilam beliaw.. cuba suruh en nahar tu lipat kat lantai.. mesti fatihah tak kaco lg.. hihihi.. bijak anak dara awak.. wakakak..

Dee said...

cam fifi..kdg2 dia yg beriyer2 angkat nk simpan..tp berterabur spjg jln..hehehe..

Mya said...

comelnyaaaa a ah gedik2 dengan ayah...

Mrs SM said...

hehehheh sian en nahar... x per sabor je.. tu br girl.. klu boy lagi haru biru....

Baby Lyana said...

comey..Lyana x suka golek2..dia suka kecah2 baju yg dilipat..hanginnnn

payiet said...

Gigih incik nahar lipat baju yer kak. Tabik springggggg toingggg

i.am.belle said...

sedapnya nama FATIHAH :}

TiNiE said...

abby sue : aah, jenuh apak dia lari-lari

kakashi : bb hang tu terlampau menonjol sampai takdan nak amik aksi dia..hehehe

mamaqaypo : kan, budak2 gitula..

giggle gal : alhamdulillah. amin. mudah-mudahan bijak selamanya..hehehe tq

dee : haaa kalau gitu pun tensen gak. dah penat lipat berterabur sepanjang jalan..huhuhu

mya : gedik2 ngan ayah ok la kot kan...hehehe

mrs sm : heh, ye ker boy lagi haru..

shaf : ala, lyana buat apa pun takper. pasal mommy dia ada dia sorang jer..hehehe

payiet : ko kena amik iktibar. sok, jgn harap isteri jer buat..

belle : terima kasih, achik belle <--- fatihah

heart my community