Followers

July 23, 2009

jari-jariku SAKIT semua


blogger-emoticon.blogspot.com

alkisah, aku mau makan durian petang ahad lepas. aku pun hilite la ngan en.nahar. dia seems to not answering wether ok ke tak. aku pun sekadar di angin lalu jerla. aku sambung lagi, soh dia beli yg timbangnyer. mahal sikit pun takper. beli la takat sebiji dua. janji puas makan.

sekonyong-konyong dia balik, aku pun terbau durian menusuk. terus la terjah dapow. hampa rasa hati, bilamana dia beli yg longgok² *i guess* pasal melambak. tak salah aku adala 7 bijik. kecik2. dgn rakus terus la aku kopek semuanya.

isi not bad. tapi harusla ada gak dlm sejibik tu seulas 2 yg takleh makan. keras. sesambil dok kopek, sesambil dok membebel. *tak baikkan depan rezeki membebel*. kalau dia dgr ckp aku soh beli sebijik dua jer kan jari-jari aku tak sakit. manataknya aku kopek semua. nak tggu dia kemsalam jerlaaa.....haih.



:: kulit yg dah selamat aku buang ke tong sampah ::




:: isi durian yg tak salah aku tak sampai sekejapan dah setel ::
:: sarah jua penggemar durian ::


8 comments:

CuTeMiUt78 said...

alamak..habis dah ke..??

Baby Lyana said...

pandai hang kopek? kalau aku..memang la tak gheti..huhu..sib baik hubby suka layan wife dia ni mkn durian

Beautiful Disaster said...

tere arr kak tinit. kalo sy? makan boleh laaa.

DramaQueen said...

huihh..sodap tu..

payiet said...

*pitam

TiNiE said...

cutemiut78 : siap, setel..

shaf : bulleh aarr..dulu aku suka jer tlg pak aku kopek doyan nih..

giggle gal : harusss..sedappp

payiet : tetiba ko kan...

Eta LaZiM said...

hhmmm... buah2an tempatan...

TiNiE said...

mamaqaypo : buah2an tempatan yg manthopppss...

heart my community