Followers

July 02, 2009

LAKSA SHACK yg OUT, ISETAN dan GSC

dah setel dpt parking, mak n ayah agak kelaparan. mak plak sebut mau makan mee kari masa tu kami bebetul dpn laksa shack. aku pun on jerla kat sini, walopon aku dah pangkah takmo masuk laksa shack lagi. tapi aku pk mungkin diorg dah improve kot.



:: US ::

sesambil tggu food n beverages smpai, posing-posing jerla dulu. in between this, aku lari ke gsc tgkkan tiket show JPBC kul 3.10pm. sgt lucky pasal tiket still on. seats agak penuh. ramai gak yg mau join nonton ini filem saat-saat akhir di pawagam.



:: ice lemon tea n ABC ::
:: nasi beriani ayam merah n mee kari ::
:: rating utk food 'boleh gagah' ::


aku agak kekenyangan since dah balun 2 bgks sikmak di opis tadi. makanya mak n ayah jerla order. aku ngendeng². dah setel makan, still got time sblm kul 3.10pm. mau terjah isetan. ayah nak beli kasut.



:: aku ditego oleh pakgad CIMB ::
:: katanya takleh amik pic di sini ::
:: m sowii!!! manala aku tau, bank aku keje boleh jer amik pic ::
:: HEH ::


otw, ternmpk lak CIMB bank. mak mau kuarkan duit. since dia mmg tak amalkan pengeluaran duit secara ATM, kenala isi form draw duit di kaunter. tapi takder org pun sekejapan dah setel hal di CIMB.



:: en.osman bashah abdullah n pn.salmah ibrahim ::


bahagian lelaki kena lak panjat escalator ting. 3 isetan. masa ni hanya tinggal dlm 15min jer sblm waktu tayangan. harus kena cecepat. mak yg pilihkan kasut ayah. walopon aku nmpk ayah agak tidak setuju, tapi disebabkan faktor masa ayah zasss jerla. lagian kasut tu murah jer. RM139 best buy.



:: urusan pembayaran ::
:: kedit kad ayahnyer, kad member isetan akunyer ::


dah setel membayar terus jalan lak patah balik ke midV. naik lif ting. 3 sampai gsc sumer pakat nak terkucil dah setel sumer terus masuk layan citer JPBC. aku takmo la kasi review ini filem. yg penting kami 3 beranak sangat hepi dpt gather² gini sesekali. citer itu adalah sgt lawak tahap tehapa. sapa yg rasa tetiba mau nonton ini filem, sila lupakan niat anda kerana semalam adalah tayangannya yg terakhir. tggu dvd jerla yer. takpun silap hb, bulan dpn dah masuk ABO. heh.



:: aku pun nak beli gak dvd citer ni nanti ::
:: sgt kelakar tahap tehapa-hapa gelakguling ::


11 comments:

suerai said...

Fuyoooooooooo..wa man layan cinema wooo. wa man p meeting ka? ok just send my regards to your lovely parents....

suerai said...

Fuyoooooooooo..wa man layan cinema wooo. wa man p meeting ka? ok just send my regards to your lovely parents....

Karbon Kopie said...

;)...sukeeeee......

sue-ab said...

beli kasut ghaye ke...

Naja said...

bestnyer dpt 2gder2 gitu.. momen2 termanis sepanjang hidup ! hehehe

TiNiE said...

suerai : haa wan man kata, ngan kaktinie jerla dia layan wayang...tak aih, dia mai hantaq baju yg wa salmah jait kat kakros...depa dah balik dah pagi tadi...insya-Allah..

mrs jukogyu : hehehehe

suhaila-ab : mungkin sampai raya kasut tu...

naja : kan kan...heh

Diamilikku said...

bestnya layan movie dengan parents...sone last tgk wayang dengan parents (abah) masa darja berapa ntah tak ingat..masa tu abah bawak tgk citer driving Scholl...(bayangkan lama tahap mana dah??)..tu je lah pertama dan terakhir...abah tak penah tgk wayang lagi dah...

attyfir said...

sedapnya makanan tu semua..

Fara_Adura said...

Wahh..sedapnye makanan itu..nak jugekk!! Kekeke..

Besh nye layan movie ngan parents ek.Abah Fara xsporting.. mana de tgk2 wayang neh..keke.

Eta LaZiM said...

dok pasan 2 /3 entry ni, Tinie x pakai spek.. pakai CL ke? :D <-- QAYPO jer Makcik ni...

TiNiE said...

sone : ala, ayah kaktinie ni pun sker jer kalau xtvt takyah jalan..so wayang dok dendiam dlm ekon sejuk...layan jerla

atty's : bulleh gagah laaaa..hahaha

fara adura : bukan tak sporting kot, tapi more to malas nak layan..heh

mamaqaypo : yer yer sggh qaypo makcik ini..hahaha betoi la tu mama, tinie pakai CL...kalau tak harusla diriku ini rabun...huhuhu

heart my community