Followers

July 20, 2009

aku, maya at BUBBA GUMP, pyramid

About Bubba Gump Shrimp Co.

Bubba Gump Shrimp Co. captures the charm and American spirit that made the motion picture “Forrest Gump” a smash hit. The company’s restaurants feature a mix of “Forrest Gump” movie memorabilia and reproductions of script pages, storyboards, costumes, shoes, still photos and scrawled “Gumpisms.” Tasty seafood, a casual family atmosphere and a creative concept culminate the experience at Bubba Gump Shrimp Co., the first restaurant group based on a motion picture property.

Founded in 1996, Bubba Gump Shrimp Co. has opened 31 locations worldwide including Indonesia, Mexico, Hong Kong, Philippines and Japan.

For more information about Bubba Gump Shrimp Co. Restaurants, visit www.bubbagump.com.

or visit here to know more.

cerita hari sabtu. suppose dating dgn minah pinky ni, tapi oleh sebab sudah buat lunch date on last friday (rujuk n3 lepas) terjadi la plak adegan dating ngan still minah pinky gak. tapi org lain la plak. seawal pagi proceed anto anak-anak ke neseri. balik umah mengemas apa patut. buat keje opis sikit. layan tenet yg lebih. sesambil dok call/sms itu minah soh bangun cepat aku adalah sgt kebosanan.

tepat jam 10am. aku dpt return call dari dia. haissyiioo tido mati ke haper ko. dan tepat jam 11am dia sampai di damai senja. memula mau ke MV, tetiba aku soh stret jer ke pyramid. lagi dekat n convenient. knowing her, harusla lom makan. terus aku kasi idea mau try restoran di atas. dia on jer. sila standby mata dan perut. n3 ni penuh dgn pic. zassssss.....



:: kalau gini, everything is fine ::




:: kalau gini lak, we need something/assistance ::




:: menu ::




:: first time tgk, raket ping pong di buat menu ::




:: tempat sebelah kami, ketika masih kosong ::




:: interior atas pala otak aku ::




:: stop, could u snap our pic pls? ::




:: shrimpers heaven RM44.90 ::
:: sesekali makan udang, peh boleh tahan sedappp ::
:: ada 4 jenis presentation of shrimp ::
:: ada goreng tepung, goreng nuget, rebus n goreng kelapa ::
* sila jgn percaya nama-nama ni, aku hentam jer *




:: my blueberry smoothie RM11.90 ::




:: mya's - mango sparkler RM11.90 ::




:: maya ::




:: aku ::




:: kenyang sudah ::

dah setel makan jenjalan window soping lam itu pyramid. takder apa hasil yg kami dpt. hanyalah beberapa ketul donut jCo buat budak-budak di rumah. mintak tlg maya amikkan budak-budak tu terus sekitar jam 2pm. pehtu memasing pun pulang ke sarang. sekian.



11 comments:

Mya said...

kaktin, napa aku mcm org pregnant ek. tetek pun membesar. takut tgk tetek sendiri..

SyaNa said...

aiyoo nyesal tgk entry ni..ai puasa u
adoii

Dj Epoi said...

Tetiba jew Gua berahi siut!!!!


Berahi nak makan Udang yg duduk terconget itu!!!!!

TiNiE said...

maya : haisyiioo ye ker..takooottt

syana : takperla, karang bukak posa kasi hentam abisss...

dj epoi : apa gik, zassss....

attyfir said...

shedapnya..udang tuh..

payiet said...

makan hatik skali lagik aku, kak oiiiiiiii

TiNiE said...

atty's : betul betul holiauu!!!

payiet : jadikler..dpt gak makan hatik..dari org sebelah tu hari-hari makan vontot jer...

Abby said...

ni feveret restoren mokcik ni..tiap2 minggu at least kena pi sekali pekena 3/4 udang dia..huih, qlea pun meleleh ayaq lioq tgk mak dia makan..hang shud try ribs dia tinie, perghhh marvelous!! boleh share hang anak beranak, portion byk!!!

TiNiE said...

abby sue : woo ye ker..mmg ada plan mau try itu ribs. dah ada testimonial ni, harusssla dlm masa terdekat p lagi...hehehe

Karbon Kopie said...

owh jco donut ade d piramid yea kak..owh!aku sungguh jakun..heheheh..suke tao jco ingt kt pavillion jea ade...tul kea ejaan saye...hehehehe

TiNiE said...

juls : ada ada..jCo kat pyramid, big apple kat midV gitu..

heart my community