Followers

July 20, 2009

sesi berdating bersama blogger GORJES


:: US ::
:: gambar terpaksa di blur kan atas sbb² mau menjaga keharmonian sejagat ::


las friday, aku dating ngan sorang blogger ni. ekceli dia ni senior aku masa kat poliPD. tapi kami tak sempat nak mesra kot. yerla, masa study kat poli dulu boleh kenal ngan senior/junior satu sem jer. mana sempat nak ramas mesra. nak 'bertenet' lagi kat PP.

dunia blog menemukan kami semula. tah cemana boleh plak kamceng. mmg masyuuk la. tak cukup dgn blog, YM lagi. kira ko mmg GORJES la kaknon. heh. sepatutnya ada gak plan mau jumpa dgn lagi sorang geng kakqish, tapi nampaknya rezeki tak menyebelahi kami. next time yer kakqish!!!

kami janji mau lunch bersama. aku ada utang ngan dia TR. sekitar jam 12.45pm, sampai la kami kat midV. terus terjah TR sana. aku order regular set lunch aku la. grilled marinated chicken wit ice lemon tea. dia plak order fish n chip jugak air ice lemon tea.

seronok gila berborak ngan dia. org nyer kurussss jer. dengki aku nengok. pehtu cakap pun lembut. soft spoken gitu. dia ni kaki shopping, sapa rasa nak berkenalan kaunter pendaftaran dan borang masih dibuka. still single n available. amponnnn. jgn marah aku na kaknon.



:: menu ::
:: yg penting, menu for ramadhan dah kuar. advanced siot ::




:: soup of da day wit sekut ::




:: ice lemon tea, starter ::




:: aku nyer grilled marinated chicken ::




:: kaknonie nyer fish n chips ::


11 comments:

joegrimjow said...

xnak dating pon ngan kitew yek

Dee said...

wui..dating ye..i pun nk jumpa aqish ngan tinie..bile ek?

pinkiss said...

lalalaaa... nanti kita terjah semua kedai eh.

Mya said...

bila kita nk gi TR bersama2 lak kak.. teringin dowhh..

lavidalabelle said...

hi tinie

owh walaupun kaknonie kurus mesti habis dilantaknya makanan itu xD

AQisH said...

uisshh..kecor lak aku nengok pepagi ni dah ler pocer :-p

nampak namaku disebut² tuuu..huhuhu..yela lain kali ;-)

dee..nak jumpa i ke..nnt² yer..dh dpt gaji nnt hehehe..

DramaQueen said...

erm.. lengkali nak itut bleyh...? sibuk je aku kan.. bz bodi.. aku klu bab ngan si noni tu..aku dengki je.. wakakak..

salam kenal.. jalan2 atas paksaan si noni.. hihihi.. kamu ni mesti mama yg penyayang dan sporting.. comel2 anak kamu..

payiet said...

kak sup dia cam air hujan je ghope paras nya. Apakah rasa beliau marbelos?

TiNiE said...

joegrimjow : ala, boleh jer kalau mau..mau ke kamu??

dee : boleh je dee, jom bebila...

pinkiss : oraitss..

mya : tgguuu..masa itu akan dtg jua..

belle : hmmm..tak gak..pasal ralit dok sembang kot, dia takleh nak makan abis..*ker dia mmg kontrol ayu* entah..hahaha

aqish : harus kakqish. akan ku paksa sipinkiss amik aku g umah kamu lak kakqish

giggle gal : boleh jer. nanti kita arrange lagi.

gulp, penyayang ker..hehehe tq tq..mungkin ibunya jua comel kot..maka terhasilla anak2 yg comel..*perasan ya rabbi*

payiet : don judge the soup by its rupaparas..sedappppp

Karbon Kopie said...

owh!dating ngan hakak pinkiss yea...siyok nyer...

TiNiE said...

juls : tggu ko balik plak..kita dating lagi ek...

heart my community