Followers

July 15, 2009

hasil yg aku dpt minggu lepas...

*cerita dari draft minggu lepas hari khamis, zasss*

ekceli, lunch hour semlm dlm sibuk² tu smpt zass ke amcorp. niat mau cari baju-bajuan buat anak². sudahnyer kedai baju budak yg selalu aku jengah tu sudah jadi kedai baju mak budak. haih pasrah. aku tawaf jer amcorp tu mengikut hala tuju kaki sesedap rasa.

pusing kiri kanan. naik tangga sampai ting. 3 sana. pehtu terrrrmasuk kedai komputer. terus otak tertancap ke seketoi wireless mouse. tanya² bargain p mai p mai dpt la seketoi. tak puas ati lagi ni, tanya lak casing for HDD. lucky me, ada seketoi yg mmg aku nak. jenis terbuka dibahagian atas so that bila mendalah tu dok dlm dah takyah kuarkan dah just cocok usb remainla dia situ.

pehtu jalan la lagi ikut halatuju kaki. tetiba, yesss ada pun ko kedai baju budak kan. ala kedai ala-ala gerai ditepi-tepi kakilima gitu. dptla baju rompers for fatihah 2 helai. untuk kakak-kakak takder yg sesuai la plak. baju cap ben 10. kot yer PPGs ker ok la gak kan.

aku sanggup tak lunch just nak cuci mata kat situ. ikut ati mau terjah megamall. memandangkan pkran masih waras so tak jadila. satu jam jer ko, mana cukup.

balik opis terus pasang itu mouse. heh, ciwi sekejap. tak sabo rasa nak balik pasang kat umah. mau main game CAKEMANIA 3 sepuas ati aku. selalu main game tu asik la wayar mouse terbelit-belit. habis, cemana nak score. timing lari la weih. AKK???



crita pasal game ni, peh mmg aku ngaku aku dah addicted. aku dpt full version dari link abgimm kasi. aku upload kat umah masuk HDD save plak kat pc kat opis. dlm dok sibuk sempat gak la layan game. ala time lunch tu, oleh sbb dah agak baik tak kuar lunch skang leh la layan kan. aku blum khatam every level pun. dah tu plak, aku aim mau sumer stage dpt super bakery point. so far masih ada yg lobang². aku akan pastikan sumer dpt reached super bakery. heh.



:: kain beli dari nora ::




:: mouse, casing, HDD ::




:: sudah boleh digunakan ::




:: mouse lama direhatkan ::


12 comments:

Naja said...

tini... seperti biasa.. hang sungguh terkedepan dalam mempergunakan gajet2 elektronik nih.

kagum kagum

ALoNa CintamaniszLite said...

mouse wireless ye...ok tak kuasa dia?

alladiin said...

kesian tu mouse berekor..setelah dpt gading bertuah, akhirnya ko telah diketepikan.....

Baby Lyana said...

hahah kau dah addicted to game.like me :)

MARiE LUkMAN™ said...

mouse yg sungguh menggoda~

Karbon Kopie said...

baju raye kah itu?sukeeeee......

TiNiE said...

naja : huhuhu nak seribu daya naja...

cintamanisz lite : yezzaa..sggh power!!!

alladiin : ketepi jer en.ashri, masih dlm pemerhatian, harta bank la katakan..heh

shaf : kihkihkih

roozu : heheheh

juls : sort of, kalau terjadi baju dlm masa terdekat ni..kemsalam jerla..takyah tggu raya..hehehe

ciK LyndaWawa said...

kim salam mouse baru!!! wakakaka....

TiNiE said...

cik lyndawawa : insya-Allah...waalaikumsalam <--- mouse baru jawab salam

Beautiful Disaster said...

hah, dah ade cakemania 3 ke? kak kongsi arr. itu ari akak kate nk kasi pinjam cd yg ade game tu. xde pun. hehehe.

AMIRZA said...

jeles tinie tgk mouse hang... yg tu kena isi bateri dak... aku nyer wayarless mouse dah simpan.. tak larat beli bateri... dok aim hat tak pakai bateri lak ni...

p/s pesanan penaja.. aku nak all reflexive game patcher 2009 kalu ada.. hehehe...

TiNiE said...

BD : ryn boleh boleh..cd game tu akak dah letak mana dah tak tau..huhuhu

mieza : kena pakai bateri la mie, tapi so far bateri dia amat mengagumkan. selalu pun aku tak tutup suis..hehehe

aku mana ada patcher dah mie. yg aku dpt cakemania ni pun, member kasi link yg dah siap cracked..

heart my community