Followers

July 17, 2009

kisah 7 anak kembar dan 2 ekor rasaksa


:: gambar manggis di melbourne, cilok dari fb zuratul ain ::

semalam YC ada bawak manggis. tetiba tingat ngan citer indon yg bertajuk seperti di atas. tah cemana aku leh layan from da beginning until the end.

kisahnyer gini......

ala, malas la plak mau citer pepanjang. ok aku amik sikit jerla yg ada kena mengena ngan manggis. katanya makan buah manggis pecah 7ulas ni, dia leh peknen 7 kembar. 6 lelaki dan 1 pompuan. dan sggh pas dia makan jer buah manggis tu dia pun peknen. dan melahirkan 7org bayi. 6 lelaki dan 1 pompuan.

taula, citer indon. tapi sesekali layan bes plak. heh. ada sesapa tengok???

12 comments:

yongshaniza said...

aku..aku..aku tgk..hehehheeh..lepas itu..si kembar 7 itu menyelamatkan ibunya yg buta & melepaskan ibunya dari rumah itu..magic kok anak2nya itu..bermcm2 kuasa ada...kekekekekekee...

kuin said...

yea tini ... saya tgk saya tgk secara xsengaja.. tertengok.. cam best.. tapi ya Allah.. jahatnya madu2 dia tu.. merancang nak bunuh bayi2 itu huwargaaa :(( jalimnya meka... saya benci mekaaa!!

Baby Lyana said...

kelakar la plak citer indon tu...

Dee said...

dee tgk yg last tu..kat kk..pestime tgk..ada je idea org indon ni bikin cerita kan...

Naddiea said...

kalo camtu shepah pun nk makan la manggis kembar2 camni.hihiihi...

payiet said...

sib baek tujuh je kak, dibuatnya berbelas, tak ke pitam ko. sedar balik pon tak abis branak lagik hohohoho rejeki tu

CuTeMiUt78 said...

ha'ah tgk gak.. tapi pelik la kan. anak2 dia cam2 kose ada kan.. hik..hik...hik..

Naja said...

citer indon ni kdg2 supermagik depa tak masuk akai langsung.. !

Diamilikku said...

ya sone pun tgk..anak kembar dia yg pompuan tu sangat cute..siap ada kuasa menyembuhkan mata mak dia yang buta....pastu abag dia ada kuasa matahari...wow.....superb kannn

Dj Epoi said...

Weih!!!! Cerita Malaysia dah tak dak ka ?

Ibu said...

wahhhhhh ... nasib bukan aku sorang je yg tengok citer tu ... dari awal sampai habis !!! heh.

TiNiE said...

yongshaniza : betul banget. sumer nya ada kuasa magis.

kuin : btul..btul. tang part madu2 tu kasi hanyut kan baby2 tu kesian aarrr...

shaf : kelakar, sedih, mereben sumer ada

dee : tula tu. ada jerr..

naddiea : tapi kan, kembar 7 takooott

payiet : hahahah kelakar la ko nih

cutemiut78 : tula, tapi nama pun citer imaginasi...

naja : sungguhla naja. tp layan jerla...

diamilikku : betoi betoi. budak pompuan cute n one of da boy, akak biasa tgk diorg berlakon sinetron lain. mmg cute banget.

dj epoi : sama jer citer mesia ka indon. ttp mereben..

bondarock. tula tu, ramai gak yg nengok citer ni upernyer..hihihihi

heart my community