Followers

July 31, 2009

sedih vs gembira

update geng skypers or gengPOLI. dlm minggu ni aku menerima dua perkhabaran sekaligus. ada sedih n ada gembira. korang nak tau yg mana dulu? dah, perlu ker aku tanya kan. zasss jerla.

ok, aku citer yg sedih dulu la. kawan aku LAXMI telah kehilangan abg tersayang yg terlibat dlm kemalangan. semoga lax dan keluarga tabah menerima berita ini. cerita penuh di sini.

seorg lagi gengPOLI iaitu azean ariffin telah menimang cahayamata yg ke-2 tepat pukul 3.47am jumaat lepas. makanya, yan sekarang sudah ada sepasang cahayamata. tahniah yan n shamsul.



:: nurin batrisyia ::


7 comments:

alladiin said...

tahniah utk azean khas dari wa yg sedang berada di bilik taip...hehe.. (mcm ucapan hari raya tu..) wa ingat lagi muka dia tu..

Naddiea said...

alalalalaal comelnyer baby seswai dengan nama yg sedap.tahniah utk keluarga baby nurin n takziah utk kawan kak tini tu.

AMIRZA said...

Takziah utk Lax... Semoga tabah hadapinya... Tahniah utk Yan... dengan kata-kata...aku sangatla zelesssssssssssss...

Naja said...

comei.. ada mcm rupa katun korea yg rambut cacak2 tu.. hikhik sungguh someiiiiii eii eiii.

miza turn hang plak nanti jgn la zelessss :)

TiNiE said...

alladiin : insya-Allah, akan saya sampaikan...

naddiea : thanx shepah.

amirza : ur time will come mieza. tq.

naja : haa comey comey...gebusss

Unknown said...

(tini aku tumpang replay kat sini
kengkawan: alhamdulillah ... tengkiu ... comey ek ... hins hins ...(syukur anugerah Ilahi)

lax : takziah dari aku ... moga ko tabah

alladin : en. ashri ingat lagi muka saya ... ish cam terharu & dihargai pulak rasa

tini : timacih ... tumpang blog hang sat

Laxmi said...

tini & friends.. thanks for all the msg.. hard to accept tapi tu la dah ditakdirkan... i hope time will heal the pain.

yan.. congrats.. sorry la takleh nak reply kat hang until ko kol aku sbb memang aku tak ada lam mood nak reply any msg.. otak blur.. huhuhu

heart my community