Followers

April 21, 2009

TERKINI : berita tengahari

video
kena letak subtitle la kot kan.
aku pun tak paham :p

14 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

sapa tu kat tinie?ahahahaha

Mama_Aqish said...

memang kena letak subtitle sebab tak paham ape dia cakp kuwa...kuwa...kuwa...sape nak layan berite ni???

Jocko said...

channel TAMILNAIDU ker aper ni ???

Deqna said...

apa nie dgr org gelak2 di belakang tabir...??

TiNiE said...

CC : opiser nih pangai cenggini..

mama_aqish : sapa paham jerla layan..

Jocko : sort of...

deqna : aku la tu...serius tak tahan gelak..

naja said...

tini.. aku baru sat2 layan... gelak x hengat. tetiba bos aku kuar. " ada apa yg lucu ?" oh nothing, boss.. nothing!"

hampehhhhhhhhh!

Beautiful Disaster said...

aah lah. kena letak subtitile ni. haha. ada jer korang ni kan?

[-suziey-] said...

ala xleh view la tinie..besela opis..

Laxmi said...

tini.. mamat ni mamat mamak ke pun???? buleh tahan gak merepek dia lam tamil!!!

joegrimjow said...

hahahha
xpahammm

aramis2177 said...

Wakakakkaaa..apa kejadah kawan hang melalut ni tinie oii?dah tak dak gheja sangat gamaknyaaaa dia nih!hahhahaa.......yinnadeeeeee.......

TiNiE said...

naja : hahaha nasib..nasib

BD : ok ok. subtitle dipertimbangkan

suziey : takper, balik umah karang view..

laxmi : haaa lax. betoi ker apa mamat tu ckp?? dia ni takder kena mengena ngan mamak, tapi dia kata dia sker tgk channel tamil, pehtu dia praktik...

joegrimjow : aku dgr nama najib n vanekem yg las tu jer...

farah : aku ngan dia, sama naik..bukan takdak gheja, tapi gheja dah abis, ilang punca...

harhtan said...

woo berita tv mana ni? cukup encem dah, tp baca berita over acting skit da.. tak paham mender, yg phm nandre, vanekem jer. hehehe mmg knat pun layan gelak. kekeke

TiNiE said...

harhtan : yg penting kamerawoman pun terkekek² gelak sampai ada gangguan visual. hahahaha

heart my community