Followers

April 30, 2009

taggin' by ERINHAKIM

aku kena tagged ngan ibu mengandung sorang nih.
walopon perut dia dah 8bulan, tapi dia adalah menten chomey, kurus langsing gitu.

1st, download your favourite photo using effects at photofunia.



aik, naper 2 ketul. sukatila. kata blog aku kan. dah plak kena jawab tag.
gambo first gambo aku.
yg second tu gambo en.nahar ngan bb fatihah.
dah gambar dah siap diphotofunia kan, aku zass jerla.

1. Do you think you are HOT?
heh. tak HOT langsung. pasal aku ni kategori org cool² gitu.

2. Why do you like these picture?
dah terang kat atas.

3. When was the last time you ate pizza?
ermm. dah ilang ingatan la plak.
tapi rasa baru ni jer dah makan pizza.

4. The last song you listen to?
lagu apa ek?
kalau skang ni, aku tak mendengar apa² lagu.

5. What are you doing right now besides this?
melayan si najihah yg suka nau mengaco time aku bloggin.

6. What name u prefer besides yours
takder kot. dah sker jer nama aku nih.

7. Peoples to tag:
alah, yg ni aku nak skip la.
sesapa rasa nak wat leh kopipes soklan berikutnyer yer.

8. Who is no.1?
9. No. 3 is having relationship with?
10. Say something about no.5
11. How about no.4?
12. Who is no.2?
13. Others No 6, 7 & 8

zasssss.....

blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

[-suziey-] said...

waa i like..cantik la gmbr no 2 tu..comel sgt baby...

TiNiE said...

suziey : hihi, tq..tq..

heart my community