Followers

April 03, 2009

sepetang di taman

2-3 harini, budak² asik demam malam jer. aritu aaliyah dah ponteng skul pasal demam. oleh kerana semlm petang cuaca adalah excellent, makanya aku reward diorg main² kejap kat taman. dgn harapan soh berpeluh sikit, then insya-Allah tak demam lagi. suka la diorg dpt berlari², panjat sana sini. waloponnnn di persekitaran rumah saja.



budak paling nakal of da year.
nakal² pun ibu sayanglove.



pyjama baru yg hanya berharga RM7.90 sepsg.
dah murah, ibu borong sorang sepsg.
jadila boria!!!ihikhik




fatihah pun dah kena simptom demam malam.
arini 3/4/09, genapla usia dia 8bulan.
kak sarah nak dokong pun takmo.
tunjuk pasaanrindu.

14 comments:

SyaNa said...

alahai..sian nye demam..
beria fatihah tu meronta..kekeke
ingat mse kecik..selalu kena boria ngan kakak ku..hangin jekkk ..grrrrr

~Cinta Cukulet~ said...

kak tinie tak main sekali ke kat taman tu?hehee

Baby Lyana said...

happy 8th Months Tihah..

ermm..comelnya boria.. aku dulu tak pernah boria..sebab jarak umur terlalu jauh.. hehe

Mama_Aqish said...

wa boria PPGS tu......baju murah tak pe janji cantik kan???lama tak jumpa adek ali, dulu dia selalu datang ofis...ni main kat taman mane???mesti acik mimi tu baru balik keje tak mandi kan???

naja said...

Bestnye. Lambat lg la aku nak dpt pasukan boria centu...

TiNiE said...

syana : akak dulu pun, 3bradik dedekat baju raya mmg sekayu..boria tetiap taun..pasrah

CC : ikut ati nak main, tapi dah sibuk dok amik gambo diorg..takleh la jwb nyer...

shaf : tq auntie shaf ---> tihah kata..hahahah

mama aqish : taman kat umah kami la...achik tak sabo nak naik, nak salin baju...

naja : u can do it..caiyok..caiyok...

masviona said...

betul ke rm7.90 je kat mana akak beli...hiksss
cantik la

Mama_Aqish said...

selalu kita dengar citer pasal PPGS ni kat Acik mimi....kelako gelagat diorang ni ek...

TiNiE said...

mv : betul RM7.90 spsg..kalau jumpa pasaraya maxima jgn segan silu masuk n survey yer...

mama aqish : nanti achik kawin, kalau achik ikut suami...takder dahla citer ek..huhuhu

Diamilikku said...

happy 8th month tihah...

sekarang musim demam malam kot kak tini..alesha pun demam malam je...haiyyaaa....

sian tihah takleh pakai pyjama lagi

Anonymous said...

kalau demam tak kebah ambik asam jawa+air. pastu gosok @ lomoq di badan tp mula dgn kaki dulu pastu naik sampai kepala. pastu tunggu sat 5 minit jirus la air. insyaallah lega. surai dah cuba insyaallah sembuh.

surai said...

.....

TiNiE said...

sone : tq auntie sone <---- tihah kata...tula..sian dia..

surai : ok tq, nanti kaktinie try buat..sblm ni dia ada gak demam centu, tgh malam tak tidoq dok jelum dia ngan ayaq...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

sama la mama kat sini.. demam 1 rumah.. cian kami!!!

heart my community