Followers

April 08, 2009

closing ceremony vs birthday party = aku kekenyangan

aku adalah sgt membizi dirisigh. dah alang² gambo ada nih, korang layan gambo dulu ek. sumer gegambo adalah dari acara petang di opis dan semalam di wangsamaju.



kasi korang teleyo ngan menu aku smlm.
gambo atas di opis, gambo bawah di wangsamaju.
dedua pun ada satey.

blogger-emoticon.blogspot.com



citer penuh tgk la nenanti aku updet.

blogger-emoticon.blogspot.com

zasss sambung keje.

12 comments:

Baby Lyana said...

sedapnyeee.. terliur dah ni...

siti said...

heheh ado gambo i..

Mama_Aqish said...

sodapnyer....kak tinie tak tapawkan tok kite sekali ke??? kak tinie tak nak masuk contest ke?? bila nak snap gambar Fatihah yang latest???

aramis2177 said...

wah...sungguh dasat menu2 lam gambaq hang nih!!mmg bikin aku terliuq aih!iskkk...iskkkk........

Mama_Aqish said...

mesti ari ni kak tinie sibuk kan???tak sempat nak upload manyak2 citer pasal PPGS

[-suziey-] said...

alamak geramnye tgk donut tuh...

mummy_adam said...

sedap nyer.. nyum..nyum..

TiNiE said...

shaf : aku dah pulun menu kat opis, so p wangsamaju aku hanya mampu melihat saja...makan gaklaa gitu²..

siti : yerla, dah nama pun majlis kamu kan..

mama aqish : nak masuk, takdan nak fokus lagi...

farah : sabaq farah..sabaq..hiks

mama aqish : bukan arini jer, rasanya sepanjang minggu ni n minggu depan, kaktinie adalah membizi..huwaaa!!!

suziey : kan kan, seb baik tuan rumah tapaukan berketul² kasi bawak balik..makanla nex day nyer..nyum nyum...

mummy adam : nyum..nyum...

~Cinta Cukulet~ said...

donut..donutttt...kenapa la kat kg saya takde kedai donut tu huuuu

Diamilikku said...

sedapnya soto....
aduhhh...terleyorr.....
sedap sungguh tgk gambar pun dapat rasa dahhhh

TiNiE said...

CC : ala ko beli jerla donut kat makcik besah jual kat gerai ujung jalan kampung ko tuh..kira donut gaklaa..

sone : yezzaaa..mmg sedap, nak nak free!!!

SyaNa said...

lawa nye corning ware itu...
makanan tu sudah tidak ku pedulik..
kaserol tu gak daku nmpk :p

heart my community