Followers

April 27, 2009

aku akan bercuti 28hb Apr - 3hb Mei

salam semua kawan².
aku bakal bercuti *refer kat tajuk atas*.
tetapi, aku gigih siapkan entry auto-publish seketul sehari.
jadila yer.
sumer entry pun berkisar tag n award.
korang rajin² la singgah yer.
korang mmg kebabomm!!!

blogger-emoticon.blogspot.com


17 comments:

@_da said...

Selamat bercuti Kak tinie... enjoy your holidays

mrblind said...

selamat bercuti..sedap sedap

TiNiE said...

aida : tq da...

mrblind : ok selamat selamat..apa yg sedap 2 kali tu blind ooiii??

Deqna said...

ko memang gigih lah beb.. siap2 wat entry... bagus2..

Semoga majlis berjalan lancar. Seperti sedia maklum tidaklah dapat aku pergi Kedah sana tuk mejelis tersebut.

[-suziey-] said...

selaat bercuti..balik kedah jmpe bonda ke..

Diamilikku said...

selamat balik ke kedah...
ada rejeki kita jumpa yer kak..

TiNiE said...

deqna : tq na. yer aku penggigih orgnyer..

suziey : jumpa bonda yg utama. kenduri adik kawin..

sone : yerla sone, once kaktinie jejak jer bumi Kedah tu, nanti kaktinie sms sone ek..

~Cinta Cukulet~ said...

selamat bercuti..enjoyyyy hehe

TiNiE said...

CC : thank you!!!

fizan *sew addict!* said...

jangan lufer pos kat aku ole ole kenduri eh....wishkan selamat pengantin baru pd mempelai....

TiNiE said...

fizan : insya-Allah. alamak ole² pos ikut blog ni jerla ek. amik gambo publish zass sampai..hehehe

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Balik elok2 yer!!

CAHAYA said...

lamanya cuti. Sangat jeles, okay!

mummy_adam said...

besh nyer..honeymoon ek.. hehe :P
Happy holiday!!

mie said...

lamanya cuti..
happy holiday...

Beautiful Disaster said...

syok nye cuti lame. happy holidays kak tinit.

TiNiE said...

mamaqaypo : tq!!

cahaya : alahai, tung tang tung tang.. dah balik KL..adeh..

mummy adam : balik kenduri adik kawin..

mie : tq mie..

BD : tq!!

heart my community