Followers

May 12, 2009

sekitar sambutan mother's day n besday NAJIHAH

10 mei aritu, sambutan 2 in 1. berlangsung di rumah aku di PJ. satu kek 2 sambutan. ok la tu. lagipun kami² jer tetamu nyer. konsep majlis tertutup. bajet ciput kekdahnyer kanjelir.



besday gal with da cakelove.



aku adalah baru bngn tido time nih.
harus la dlm keadaan tidak proper.
makanya muka smiley n bunga ros jerla untuk tatapan.
haaa yg lagi sorang tu kakak aku kakzamie aka kakros.
terima kasih yg tak terhingga jua untuk dirinya yg selama ini
menjadi seorg kakak yg sempurna.
tq weihsembah!!!


10 comments:

mrblind said...

ni apa main tampal-tampal ni..gua baru nak usha..

pinkiss said...

apa kata maknya pun pakai gaun gak.

SYAbAR said...

akak suka kalau kau letak rambut palsu tu... tak yah la tutup muka segala.....

~Cinta Cukulet~ said...

haha..kantoi baru bangun tido nih hehe

Baby Lyana said...

sabo ajerlah tinie... apa main tampal2 muka.. tak rawkkss

[-suziey-] said...

adeii geram tgk kek tuh..

Abby Sue said...

woit..anak2 dah siap bergaun, mak dia leh pi tidoq..patut la kak zamie yg kalut..haru hang tini!

kiyim salam kat kak zamie ye..

TiNiE said...

mrblind : lu apa barang nak usha² gua..hahaha

pinkiss : masalahnyer, gaun utk mak dia takdak saiz..huwaaaa

syabar : dah try letak, tapi still nampak...

CC : sshhh..dendiam

shaf : kihkihkih..

suziey : nyum..nyum..

kakmar : kakzamie standardla..kalut semedang..insya-Allah nanti tinie kirim salam kakmar kat dia naaa...

Blue Roses said...

terima kasih..... kak tinie.....

Blue Roses said...

jemput la datang kenduri di putrajaya kak..... ambik di blog saye nanti..... akn dipublish....huhuhuhuh.... :)

heart my community