Followers

May 18, 2009

aku vs en.nahar

aku ngan en.nahar selalu gakla berselisih pendapat. ada jer tak kena. standardla suami isteri kan. sedangkan lidah lagi tergigit. tapi, bebaru ni aku notis yg ada satu benda kami sependapat. aku sker AKIM dan dia jugak suka AKIM.

katanya, mmg tak dinafikan HAFIZ nyer suara hebat. tapi mcm tipikal singer jerla. dlm bnyk² show HAFIZ bagi aku, yg dia nyanyi lagu r kelly tu jerla kot outstanding selain vocal dia. tapi AKIM kebanyakan show² dia adalah melekat di paler otak. eg, minggu musical dia jadi sultan, lagu i'm yours n kat konsert final aritu lagu faizal tahir tu. melethop kebabom persembahan dia. mmg original n fresh.

dah, itu jer entry aku untuk petang nihsengihnampakgigi.

6 comments:

Jard The Great said...

ahahah... short but meaningful to u eh...

Bondarock said...

aku tetap suka Hafiz :p

Baby Lyana said...

aku suka hafiz.. akim pun best.. entahlah...

TiNiE said...

jard : sgt²..heh

bondarock : yer yer...

shaf : kan, yg penting suka jer tanpa vote..kihkihkih

payiet said...

tajok entri seperti mau bergusti kekdahnya

TiNiE said...

payiet : kihkihkih..WWE?? WWF?? boleh jer...

heart my community