Followers

May 27, 2009

MAP ke kedai gulai ikan temenung marvellous@batas paip, kuala kedah....

ni untuk inaaloqstaq. kalau tak paham map ni habaq na. tapi ala, senang jerla. dari loq staq ikut jalan nak ke kola kedah sampai simpang tiga nak ke taman bersatu/tebengau/yan belok kiri. terus nampak dah kedai tu. bebetui bawah pokok. yg bes kedai ni takdak nama. puaih gakla aku cari nak amik gambaq nama kedai ni, malangnya tak jumpa. harap² inaaloqstaq boleh jumpala kedai tu. hiks sengihnampakgigi .



sapa rasa nak soh aku lukis map umah dia gelakguling ???

9 comments:

Baby Lyana said...

adooii..siap ade map tu..sedap sgt ek gulai dia.. tapi.. aku tak makan gulai.. haha

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hehee cantik btol map tu, ko lukis sendiri ka?

SYAbAR said...

amatlah dekatnya dgn tapak rmh yg bakal kami dirikan nanti, tak sampai 5 min berkereta

payiet said...

tin, aku rasa ko kene lukih map dari KL la kuikuikui

[-suziey-] said...

waaa pokok kolor ijo tu tantek..ekeke:D

mie said...

uii..
kalo ke yan...
bleh sampai umah gue...
hheheeee

TiNiE said...

shaf : aku kureng gak gulai shaf, tapi oleh kerana kedai tu dah masuk tv kan, harus try laaa..

tinie : yezzaa..aku lukis. cantik ek? tq tq..

syabar : wah, ye ker kakmin, harus bila dah siap umah kakmin sok mesti kena terjah laa..

payiet : sudeh, sampai esok pagi pun lum tentu map tu siap..

suziey : kihkihkih...

mie : jadinya, boleh la aku declare skang ni, kita berjiran mie!! hahaha

Diamilikku said...

rajin sungguh kak tini melukis..sone yang duk lama dah kat sini kerja kat sini pun tak pi makan lagi..org yang sesekali balik jugak yang dah pi dulu...

TiNiE said...

sone : ala, zas zas siap map tu..tapi sone taula kan kedai nih??

heart my community