Followers

May 18, 2009

ini bukan LAKONAN, ini BETUL²






hmmm... amacam...ada bran?ihikhik


31 comments:

:"♥KakAsHi:"♥ said...

weiii hahahahhahahhahaahhha
fatihah punya posing hahhaha
"I believe I can fly. I believe I can touch the sky"..laaaaa

aku rsa aku ada stu pic yang ain n nana pn ada gak hahahha t aku cri aku msuk hahhaha

hahhahahhhah yang najihah aku tgk mcm nk lumba lari dh bntuk 3D nya pic hahahha

MariaFaizal said...

Muah ha ha...
So cute though :D
Teringat iklan "Anak Wayang"

• rOozu • said...

ya Allah chumeel nye dorang ni~

Jard The Great said...

ini seme anak tinie ke??? wow!

SyaNa said...

hahaa..tu kalo ade yg ngigau sepak bola abis kepala adiknye tu...
mmg sweet sgt gambar ni

[-suziey-] said...

haha..bergelimpangan..dasat btol...

mie said...

wahh!!!
penyakit tido....
tp cute la tido camni semua...
hehehee

yongshaniza said...

heheheh..comeii..hat kritikal si fatihah tu la..sikit jer kakak dia bergerak..kompom makan kaki..comeiiii..gerammm

AkMa said...

tu diaaaa...bergelimpangannn..lasak btul anak2 dara tini tdo yerr...yg kecik tu le kesian..heheh

SYAbAR said...

muka budak2 tidur tenang ja.... masa depa dok tiduq ni, bila tengokkan depa, pikir panjang kita kan dik!

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hihihihi... mmg CUN ini gambar!!!

Dj Epoi said...

Jangan sampai ada yang terhisap jari kaki yang lain sudah!!!! heheehe
disangkakan nyonyo000T!!!! heheeheh

Mya said...

mereka semua adalah comel2 belaka.. :D

Naddiea said...

klakar kan tengok anak2 tido.tapi kiter tido cemana la pulak pesennyer ekk.hahaha...kene pasang cctv neh.ada brani??kekkeekekeke..

TiNiE said...

to ALL : yer jard, sumer ni anakonda ku...pasal kaki di kepala fatihah la memanggil aku utk mengabadikan pic nih..hehehe tq all!!!

Jocko said...

yer la,,, anak2 tido kat hall,,,
mummy n daddy dlm bilik,,,
muah hahaha,,, sama la kita,,,
muah hahaha,,,

siti said...

ni msti acik mimi bg mkn ubat tido hik3

Fazemy said...

Terbongkang ha semua. cam penat je diorg nih..tido.layannnn...

joegrimjow said...

huhu
macam2 gaya adew
ishhh

TiNiE said...

jocko : aku smbung gelak..hahahaha

siti : aah, ngan acik2mimi sekali kena ubat tido gak..hiks

fazemy : katanya sebelum tido mmg main tak hengat kan, dah pepetang sekali tido layaaann..

joegrimjow: yer yer..pilih pilih pilih...

Baby Lyana said...

comenya..ni sure keletihan tahap gaban ni..

aramis2177 said...

HAhahhahahaaa......comei weyh gambaq2 tuh..hang kena simpan sampai depa besaq...sok2 kalau dah besaq...gaduh2....haa...tunjuk gambaq tuh.....kecik2 leh jaa tiduq sekali....mai besaq jgn gadow2 noooo........huhuhuhu....comei2.....meriah aku tgk!

TiNiE said...

shaf : letih bermain seharian...

farah : haaaa..betoi ssgt..ok ok..noted

payiet said...

ayok apa sudah jadik kak tin?! anak kamu seperti bertaburan pingsan hohoho

TiNiE said...

payiet : lebih kurangla...saat ni paling heaven la..kaktin boleh bertenet tanpa sempadan bila saat ini berlaku..kihkihkih

Deqna said...

bergelimpangan.... syoknya aku tgk derang ni sumer tido...syahdu jer rasa..

fizan *sew addict!* said...

aduih....comelnye weih...hahah

TiNiE said...

deqna : aku dulu pun cenggini la na..maklumla adik badik ramai...kan, syahdu jer rasa..

fizan : kihkihkih tq acik izan <---PPGs

Mrs SM said...

hebat la anak2 kak tini... mcm2 pose.. jg2 satg kaki kakak naik atas muka adik kecik... hahhaha

Ezrina - A wife & a mummy of two said...

hahaha :D salute kat akak... berderet2 camni tido sekali arung...pergh..nikmat tul...rumah sure sepi... :)
apa ke penat sangat bebudak ni semua...hik hik :D

TiNiE said...

sue : tula pasal, pasal kaki kat paler bb tu yg tingin nak snap pic nih..ekslusif gitu...

erin : kihkihkhi..nikmat la sat, sunyi sepi umah bila depa tido sekaligus..bes bes...

heart my community