Followers

May 31, 2009

mari mengenal A..B..C..versi PPGs


aik, bertiga jer..mana lagi sorang garupale?



babai cak!!!



fatihah pun nak join gak.
kakak ajar adik².
ye ke tu kak fikir ???



fatihah nak amik alih tampok.
kakak tak kasi can takbole .

blogger-emoticon.blogspot.com

16 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

cian fatihah..masih tak bleh nak pakai baju sama cam kakak..cepat2 la besor hehehee

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hehe... BORIA nih...!!!

SYAbAR said...

rajinnya mereka membaca cuti2 sekolah n. Walaupun tanpa t-shirt yang sama mcm kakak2nya, fatihah tetap vogue dgn rambutnya cacaknya

atle ♥ waT¡e said...

ehmm..betul la..suka btl tgk rambut fatihah tue...comei gituuu!

Mrs SM said...

baguih la si kakak tu kan.. ngajar adik2 dia.. si kecik pun teruja nk belajaq sama....

joegrimjow said...

besh ni reramai blajo

Mohd Ariff said...

A= Adik
B= Budak
C= Comel

pinkiss said...

ahahaa.. cumilnya ppgs pakai pink karer.

TiNiE said...

CC : kan..tula kenit sgt fatihah nih..

mamaqaypo : haaa depa mmg bnyk jer baju boria..

syabar : hahaha vogue la sgt fatihah cering itu..kihkihkih

atie : rambut dia mmg tak dinafikan, unik sikit..cacak²

sue : haa..baguih la sgt, ntah ntah si kakak kasi ajaran sesat pun kita tak tau heh..

joegrimjow : betoi..bes, tak sabo tggu diorg bebetul dah besar..

mohd arif : pandai!!! *clap..clap..clap*

pinkiss : yerla, depa pun sker kaler kegemaran auntie pinkiss..heh

payiet said...

brutal tu kak, rambot fatihah. :)

CAHAYA said...

very cute layout. Baru nak tukar ari tu. nasib tak sama. Hehe.

TiNiE said...

payiet : yeap..rambut kegemaran ramai.heh

cahaya : ala, glamer plak layout ini..dah mmg cute kot kan??

fizan *sew addict!* said...

tinie, anak ko setahun sorang eh...macam kembar pulak..rambut sepesen je...anak aku 2 org tu seb baik sorang debab sorang kurus..korang kerinting sorang ikal2 je...kalau tak mmg org kata kembor..ahaaa

[-suziey-] said...

nape fateha xpakai bju sama..ekek:D comel la plk sume sedondon:p

Baby Lyana said...

wah...rajinnya ajar adik2.... senang tak payah carik cikgu tyisyen :)

TiNiE said...

fizan : anak aku yg sulung n second gap setaun, pehtu yg no 3 gap 2 taun n no.4 pun gap 2 taun..yer rambut mereka adalah sepesen..hehehehe

suziey : baju tu beli masa fatihah keniiitt lagi..mmg takder saiz

shaf : harap2 gitula shaf..amin

heart my community