Followers

May 16, 2009

AKTIVITI weekend bersama si SULUNG n si TENGAH


dgn berinisiatif, si sulung sudah offer diri mau tlg lipat kain.



bersungguh² dia.
pandai dia lipat, cari pasangan² untuk bebaju itu.



yg mana terbalik, aku ajar soh balikkan elok² then kibas sikit.
ni tgh lipat rompers fatihah.



tak kesudah, si tengah pun interframe.
selalu, si tengah yg rajin melipat kain nih.



bila dah ada kerjasama, keje pun jadi mudah dan cepat.
yg penting NAJIHAH adalah pengacau yg HEBAT.
adehtension!!!

15 comments:

fizan *sew addict!* said...

wahh...rajin betul....sejuk perut ko tinie...anak2 aku je belum ada hati nak tolong aku lipat kain....asal soh aje semua lari..huhu

~Cinta Cukulet~ said...

masa kecik2 ni lah nak latih pun kan..kalau dah besar cam saya nih, dah tak jalan dah hahahaa

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hehe! sama la kita.. even anak gue laki2.. kerahan lipat baju ttp dijalankan.. walaupun.... haha!

p/s: yg mana 1 nak ku booking sbg calon nantu? yg mana plg rajin? hihi... gurau jer!!!!

Diamilikku said...

Apa yang Penting ?? BEKERJASAMA...yeaayyyy wonder pets...ini yang best ada anak pompuan nih kannn...boleh harap tolong buat keje..

TiNiE said...

fizan : alhamdulillah, kalau time tenang2 diorg tolong okla..kalau time serabut, pehtu sumer pakat nak tunjuk rajin ngan aku2 serabut..hahaha

CC : huh, ko mmg. seb baik akak takder anak lelaki, kalau tak harus pangkah dari jadi menantu..kihkihkih

mamaqaypo : wah...menarik tu. anak laki rajin membantu. mmg kompom kena book gak memana..hahaha

sone : insya-Allah, kkdg berbalik pada niat dan pendedahan gak kot..tak kira anak laki ka pompuan..

[-suziey-] said...

amboih sonang koje omak eih..anak dara tlg lipat baju:D

Mya said...

bagusnya... dh blh diharap anak2 dara akak ni.. :)

reen said...

rajinnya...melentur buluh biar dari rbungnya...leh wt bakal mnntu nih!!!kihkihkih..

TiNiE said...

suziey : alhamdulillah, mudah²an sampai ke beso la gini anak²ku!!

mya : gitula harapanku...

reen : kihkihkih..buleh buleh...

Mrs SM said...

baguih la anak kak tinie.. so rajin... hai bila la nk dpt girl ni..

TiNiE said...

sue : alhamdulilah..
harap berkekalan la kerajinan mereka itu..dan jgn putus asa mendapatkan girl..hehehe

aramis2177 said...

Wahlamak......anak2 dara hang ni dah leh harap nih!hehehhee....sejuk perut ngandung noo!heheee.......tu yg baguihnyaaa ada anak2 kedara nih nooo!Leh harap tlg mana2 yg simple2 mcm lipat kain nih!hehehheee

TiNiE said...

farah : betoi la farah ooi..tapi tgk angin gak..tu buat pasai aku tak suruh, bilamana aku suruh..dan dan depa kemsalam jerla..hahaha

Baby Lyana said...

bestnya ade orf tolong lipat kain..Lyana punggah kain yg org lipat ade la..

TiNiE said...

shaf : samala, sulung n tengah lipat, si alang kecah balik..nanti lyana beso dia tlg la mommy dia lipat kain..jgn riso

heart my community