Followers

May 04, 2009

jenuhla ajak en.nahar main....

arini aku n en.nahar kan bercuti. nak nak plak anak² anto neseri. makanya kami berdua ala² free ler. dah en.nahar dtg angin kus kus rajin mengemas serumah plak. aku? aku apa lagi ngadap pc jerla. apahal lak aku nak susah² wat keje segala. tapi demi amik ati dia aku basuh gakla bilik air 2 ketul tu.

en.nahar siap wat makeover kat hall. ubah segala furniture. (ala, umah aku mana ada furniture ngat pun). end up, pc di bawa ke hall. pehtu dia kemas segala habuk bakang tv. dah setel mengemas apa lagi laparla. order mekdi delivery. tapi kenala tggu kul 12noon. nk dpt rega murah tu. kami dedua amik set lunch chicken mcdeluxe. aku up mcflurry cornetto strawberry seketoi. dah abis makan, sesi memujuk pun bermula.

aku : bang...
en.nahar : hmm...
aku : jom aarrr...
en.nahar : p mana?
aku : ala...jom arr...
en.nahar : p mana??
aku : p IOI mall...
en.nahar : wat apa?
aku : kalau takmo tgk wayang, kita main boling pun jadila...
en.nahar : huh..takmo aarrh...
aku : hukhukhuk..sob..sob..sob...

sedih weih. dah lama nih tak main boling. alang² kan arini bercuti bersama. per salahnyer dia layankan permintaan isterinya yg satu nih. nasib..nasibsedih.

blogger-emoticon.blogspot.com

20 comments:

ieza said...

nerves tgk tajuk...rupanyer main boling...hahahhahahha

Baby Lyana said...

hehe...aku tersentap dgn tajukmu...rupa2nya main bowling.. hahahahah... sure la en. nahar tak larat nak main bowling, dia penat mengemas..

MaMaQaYPo FaMiLy said...

hihik... cian TiNie!!

Afif said...

Ya lor, tajuk dia provocative betoi!

Anonymous said...

Ahaks, malam-malam skit nak la abang Nahar main nanti wakkakak

SYAbAR said...

Patutnya pepagi kau ajak dia keluar dik. Ni kau dah penatkan badan dia, mana orang lelaki mau keluar, tambah lepas dah kasi makan.... nampak bantal je la....

[-suziey-] said...

hahahha..sabo jek..awat maleh sungguh en nahar..sabo yek..g ajk gneng2 la main.ekek:D

aramis2177 said...

hikhikhik.....saspen jaa baca tajuk hang weyh....baca dialoq hang pada awai2 tu pun lagi saspen!!!!kahkahkah...nak main boling rupanya........sian hang!!!!Kompem dia xlayan setelah penat mengemaih......kompem dia nak layan mata lak lepaih tuh!huhuhuh...nasib2.....

TiNiE said...

ieza : errkk...

shaf : ala, saja jer alasan tu..dia mmg takmo n tak sker main boling..huhuhu

mamaqaypo : mmg kesian..

afif : laa..provoc apa plak nih..ishk

anon : errmm..nanti try pujuk lain. tapi kalau malam susahla, anak² ada..

syabar : masalahnyer, pagi tu kami dah kuar bekpes sesama..dah ajak dah, cemacam alasan dia..haih. tapi takper sekuang² nyer rumah dah cuci..yeayyy

suziey : dia ni zie, bab² abiskan duit ke entertainment dia mmg kureng skit, tapi kalau bab beli jam dia on sentiasa...

farah : tapi aku berjaya gakla ajak dia p piramid...jadikler...

:. aYu .: said...

hehe...
lame dah ayu xmain boling....

TiNiE said...

ayu : tula, alang² dah cuti ingat leh la p baling seround dua ngan suami, sekali suami takmo daa..kesian...

mummy_adam said...

lerr.. cian nyer.. penat kot.. ;)

payiet said...

tajuk entri ko sangat gempaq kan kak. Tringat waktu induction, ko la cikgu bowling ku lalalalala

mrblind said...

cilakak..ingat main mende..hahaha

TiNiE said...

mummy_adam : uhukss...mungkin, tapi mungkin gak alasan semata..

payiet : ha!! aku ada student in boling ke pun..aiyookk tetiba rasa bangga di sini..hehehe

TiNiE said...

mrblind : hahaha nasib..nasib...

naja said...

tini, hang ni memang kan....

harhtan said...

syoknyer.. dpt cik abg yg pandai cuci rumah dan ubah perabot.. akak. pernah penat2 cuci, ubah perabot yg berat2 tu sengsorang, aleh2 cik abe balik, suruh ubah semula perabot tu ke kedudukan asal...huhuhu sedih tul time tu..hehehe..

TiNiE said...

naja : errk..awat naja??

harhtan : huhuhu...

naja said...

ha la tajuk kemain lg provokatifnyer. apapun aku mmg terkena

heart my community