Followers

March 01, 2009

semalam yg panjang

petang tu, aku suarakanla keinginan mau visit bb WAZ di wangsa maju sana dekat en.nahar. en.nahar setuju lalu dia pun sms la itu adikbongsu dia. malangnyer, itu ibu tiada di rumah dan kami bertukar halatuju ke umah kakak sulung nyer, kakshida sajer di kota dam, seksyen 8.

selepas maghrib pengembaraan pun bermula. sarah n aaliyah takmo follow, diorg mau nonton kartun di rumah sajer dgn achikmimi. jadinyer aku, fatihah, najihah n en.nahar sajala ke sana. adussss, perjalanan adalah jem di sana sini hingga mengambil masa sehingga satu jam untuk sampaipenat.

sblm tu kami singgah di restoran al-syed dulu untuk menapau roti nan dan teh tarik. penantian aku di sini jua adalah menguji iman di dada. dekat 45min weih en.nahar tertonggok kat restoran tu. kata en.nahar 5kpg roti ditepek satu-satu. so kalau satu kpg roti nan amik masa 9min untuk siap = 45min la ko kena tggu. haih. pasrahputuscinte.


masa posing² lokasi kami di depan restoran al-syed la.



fatihah yg kantuk. meraung sudah.
itu kakshida merangkap kakak sulung en.nahar.

kami bertolak balik sekitar jam 11pm. ingat kot dah lewat, jalan ok la. tidak sama sekali. jalan masih jua jem. sepanjang jalan kenangan kami asik berjumpa dgn eksiden bumper to bumper jer. yg teruk pun ada. aku ckp ngan en.nahar nak amik gambo. dia kata nak amik boleh tapi jgn pakai flash, silap² org nampak dia ingat kita ni org jahat dtg katok paler kita jenuh. so better don't.takbole huhuhuhu.

2 comments:

siti said...

itu ibu kuaq p tgk bola tp malangnya smpi stadium kul1030 org dh kuaq blk

TiNiE said...

ala, achu saja la tu..takmo banjer pizza...

heart my community