Followers

March 06, 2009

NAHARTINI - cemana berkenalan?


aritu, aku ada berciter ngan member aku nih cemana aku memula kenal ngan en.nahar. at da very beginning la cemana. aku pun beria la berciter ngan dia. aku rasa sesi perkenalan aku ngan en.nahar agak sofistikated gakla. tapi kan, kalau aku nak citer kan korang nak ke baca?garupale tapi tak kesahla kan. kalau aku naip kat sini, korang klik blog aku mestila korang baca kan. sekurang²nyer leh wat ingatan untuk aku n family gaks. ok japs, kasi tarik napas dendalam lu. pk nak stat cemana supaya citer aku nih lebih thrill gitu. kat kkwn aku yg nak tau cemana aku memula berkenalan ngan en.nahar tunggguuuuu.rindu

11 comments:

MariaFaizal said...

Alaaaa...cepat la citer TiniE...

Mya said...

rasa2 akak mcm penah citer kt sy dulu, tp igt2 lupa.. so sila cerita sekali lagi. hehe..

TiNiE said...

mariafaizal >> jap jap otw..tgh dok mengarang nih..

mya >> yer rasa cam dah penah citer..takper baca jer sekali lagi nanti

Beautiful Disaster said...

wah. xsbr ni. cm nk tggu sinopsis movie box-opis plak. muahahah. citer jer kak.

pinkiss said...

adoi.. kn tgu next episod pulak..

TiNiE said...

BD >> takder mender pun la...

pinkiss >> kejap jer lagi...

KM said...

saja nak buat suspen ekk?

TiNiE said...

KM >> takder la saspens mana pun

payiet said...

kak tin bukak diari lama huhu

TiNiE said...

payiet >> kaktin ko mana penah ada diari laaa...dah tuo2 gini baru nak ada blog..ok la tu

Baby Lyana said...

heheheh..masih teringat2 kisah cinta korang..

heart my community