Followers

March 31, 2009

n3 ayah, najihah n fatihah


en.nahar kalau bab mengusik anak kasik keriau mmg A++.
asal anak dok elok² ditonyoh nyer smpai nangis² kan.
end up ibu yg meroyan tension

blogger-emoticon.blogspot.com


16 comments:

MaMaQaYPo & FaMiLy said...

sama la ngan che Li kat sini.. hahahaha!!!

Baby Lyana said...

sabaq je la.. nasib baik daddy lyana tak camtu.. dia suka cium, usok dgn janggut sampai lyana jerit2...

~Cinta Cukulet~ said...

best owh buat budak nangis..cer akak try..silap2 jadi hobby baru wakakakaak

MariaFaizal said...

dik,
Join ka reunion wz kak Ros?

Sorry off topic :)

TiNiE said...

mama qaypo : mmg saya pasan pun, kbnykan ayah suka no usik anak²..huhuhu

shaf : haa one kinda of usik la tu..

CC : tidekkkk...

mariafaizal : kakkimie, rasanya mcm tak kot...

aramis2177 said...

huhuhu..
tinie oiii...kalau dah namanya pak tuh....tu lah kot gheja depa...bukan nak tlg jaga...tlg bagi teriak lagi ada......sama laaa ngan aku!laki aku kalau bab nak berkelai ngan anak dia...SERAHHHH kat dia!!!geram aku!

Beautiful Disaster said...

sbr yer cik ibu. hehehe.

Mya said...

hik hik. pasrah je la kak..

naja said...

kategori mendera gak tuh ;)

SyaNa said...

hahaha...dia suke sgt tgk anak dia melalak..kekee
ke dia suke tgk wife dia meroyan??? :)

eRRuL AspHyxiAteD said...

tanda lelaki sygkan budak.. mcm tu la..

TiNiE said...

farah : kot style depa tunjukkan kasih sayang kot no??

BD : dgn en.nahar sentiasa bersabar

mya : yer, redha dan pasrah konsepnya

naja : uhuk uhuk..

syana : suka kedua² kot syana

errul : haaaa..seb baik ada gak kaum adam yg tampil..mungkin la kan rul..

AQisH said...

hahaha..en.zaim akak x suka menyakat..tp akakk sukaaaaaaaaaaa :-p

Mama_Aqish said...

Kak tinie jagi tukang pujuk la...tak pun soh Achik mimi....achik mimi kan cikgu tuisyen diorang....

Diamilikku said...

betullah kak tini..memang gheja pak2 nih mengusik anak bagi gheyau..pastu bagi meroyan mak2...mizan pun sama..kengkadang tu rasa macam nak meletup bom semua cukup...geram..budak duk elok2 saja buat bagi nangis.....

TiNiE said...

aqish : haaa...leh geng ngan en.nahar saya..ishk..

mama_aqish : achikmimi pun sama naik gak..ngusik sampai keriau!!!

sone : kan kan..geraaammm

heart my community