Followers

March 13, 2009

Episod Aaliyah - That thing...




nah korang tgk sendiri mendalah yg berjaya dikuarkan oleh doc dari lubang tinger aaliyah.
haih. sampai skang aku blum jumpa lagi asal usul benda nih.
yg pasti ia sejenis 'beads'.


blogger-emoticon.blogspot.com

12 comments:

Abby Sue said...

bahaya betul!! nasib baik dah ok..

Mama_Aqish said...

bahaya betul la adeq ali ni....acik mimi tak tengok2kan ke??

fham5579 said...

seriyau nooo...tambah depa tu kecik g..

pinkiss said...

misteri sungguh kehadiran itu beads ye?

Baby Lyana said...

adekah dr pencucuk pin tudung yg ade color2 tu? mmm jom buat kuiz plak..

Beautiful Disaster said...

aduh takot nye..cm seram. tp ryn pnh gak lar tinge tsumbat kapas korek tinge tu. sib baik leh kuarkn blk. sbb quite dlm jgk. smpi amik penyepit hape tah. huhu. sakit wooo. ptot arr skg ni kureng sket dgr org ckp.

SYAbAR said...

Dok pikior apa yang dimainkan Aaliyah sampai ada beads dlm tinge. Apa2 pun, semuanya dah selesai dan selamat. Alahmdulillah.

:"♥KakAsHi:"♥ said...

aduyai..apa bnda kah itu kak tini ooooiiiii...aduyaiii

mcm2 la alia ni...nsb baik kluar noh...dh la bnda alah ni kecil...huhuhu

EraNaZeErA.. said...

adoiya... besar gak tu... sib baik dah dpt kuarkan... lepas ni akak kena selalu nengok ler apa yg dorang dok main..

~Cinta Cukulet~ said...

Syukur dah selamat..:)

TiNiE said...

to all : alhamdulillah everything went well...terima kasih yer semua!!

payiet said...

Cam kacang hijo pon ada kan?

heart my community