Followers

March 19, 2009

PGL - ujibakat




video


salah seorang peserta ujibakat nak jadi hang tuah.
kesian.

blogger-emoticon.blogspot.com


9 comments:

Aku said...

bunga2 tari tu dah ada beb...soh dia polish lagi ! :D

Baby Lyana said...

aduih.. bos takde la ni....

Dj Epoi said...

Nieeeee......kalau tegok dik ADLIN AMAN RAMLI...masak budak nih dikerjakan dia hehehehheheeh....

Dah macam sarkas dah!!!!

payiet said...

hahahaha cam org gilo aku tergelak pepagi buta kak za oiiiii. Best banget leh joget joget dalam opissssss, aku nak pindah opis la gini hahaha

TiNiE said...

aku : ok ok roger n out.

shaf : lunch hour weih..

dj epoi : sggh, harus kena tarbiah ngan adlin aman ramlie tak cukup tanah..

payiet : betoi besss...rilis tension sesekali

SYAbAR said...

Suka sekali anak2 akak tengok gelagat si HANG TUAH ni dik. Gelak sakan depa, `ORANG TU MABUK KE MAMA?' Ha ha ha

TiNiE said...

syabar : jgn kata anak² akak, kami kat sini pun, asal bukak balik jer video ni mesti gelak ngekek²..sajala rilis tension sesekali kan..

Deqna said...

hahahahahaha cam siot tau... korang ni betullah... lawaks. lagu ngan gerak tari adalah sesuai

TiNiE said...

deqna : kitorg mmg dah tahap syok giler dah ngan lelagu PGL tu na...

heart my community