Followers

March 30, 2009

AWARD : from AZURE



blogger-emoticon.blogspot.com

thank you AZURE!!!!

nak kasi award ni plak dekat :

retna
daknakey
cinta cukulet
errul
noni pinkiss
kak aqish
azreen - beautiful disaster
derna - ntahapeapeaje
dida - adik aku
diamilikku - sone
mariafaizal - kakkimie
syabar - kakmin
kakmar - marsuhaila n qlea
shaf n lyana
farah n balqises
irma@jakarta

sila² la amik dan tepek yer.




13 comments:

mrblind said...

gua takde ke..

Baby Lyana said...

akan di amik dan tempek..

Deqna said...

mekasih yer.. akan diamik dan ditepek kat blog aku..

eRRuL AspHyxiAteD said...

thanks2 tini..

ini adalah ucapan aku sempena menerima award ini.. haha

X++++>
inilah award saya yg pertama saya dapat sejak saya melibatkan diri dalam bidang Blog-membloging ni. saya ucapkan ribuan terima kasih kepada mak abah yg berada dikampung.. gitar2 sy sekalian. tanpa korg ada siapa.. la sy. bos sy yg sporting & tak marah sy setiap kali kantoi tgh blogging.. eh.. hahaha

SYAbAR said...

tochee2, pasti akak tempel kat blog. Kau perasan dak posting akak dulu ada kirimkan sushi pc kat kau

TiNiE said...

mrblind : alamak....

shaf : good

deqna : sila sila..sama²

errul : yer yer...apa² jerla

syabar : ala, tak pasan...nanti nak godek balik posting kakmin

SYAbAR said...

Kau cari kat DEDICATED TO

TiNiE said...

syabar : dah jumpa kak, dah siap satu entry..tggu masa jer nak publish..tq tq..

aramis2177 said...

wowwweee...
TQ2....aku amekk nih!

~Cinta Cukulet~ said...

tenq kak...aii cayang akak lebiih arr hehehe

Beautiful Disaster said...

mokacihhh.

TiNiE said...

farah : sila sila..

CC : akak cayang kamu juger :))

BD : sama²

AQisH said...

wahhh tq² i likeeee ;-)

heart my community