Followers

March 01, 2009

satu koleksi jam untuk dijual



swatch irony AG2004, condition good dan jarang dipakai
harga tawaran : RM299 (negotiable)
berminat?? sila tinggalkan jejak yer...

10 comments:

Baby Lyana said...

aku tak nak beli... tapi mau tanya, tak sayang ke en. nahar nak jual koleksi jamnya ni?

Dj Epoi said...

walaweiiiiiii cantik siut.....!!!
Gua nak beli .....lapik jam tu muleh?
Yang colour putih tuh!!!!

Beautiful Disaster said...

hoh. buat online bisnes pulak ekh?

Deqna said...

ko jual jam laki ko yer?? mesti dia tak tau nie...

alladiin said...

for your info...en arshad adalah peminat jam. Klu di himpunkan semua jam dia, mau penuh dua2 tgn..hehe

Jocko said...

cantik lak jam ni

TiNiE said...

shaf >> entah dia..aku menurut pintah jer..

dj epoi >> buleh..buleh..buleh p beli kat kedai...

BD >> hehehe, sesekali test market

deqna >> ko sker petnah aku na, dia yg suh aku masukkan lam blog nih..huhuhu

alladiin >> yer ker en.ashri, tak salah saya la..tingat satu insiden pasal jam..saya rasa dgn dia la..lam klas, dia gitau dia beli jam baru...kat pasar tani!!!! wakakaka gelak giler kitorg...RM20 rega jam tu..

jocko >> cantik kan...

KM said...

jam tu cantik tp KM dah lama tak pakai jam...dah berbelas tahun...

payiet said...

ayo kak tin udah bukak keda online lak, syabas inspektor sahab syabas

TiNiE said...

KM >> ala, tak syok oo tak pakai...cuba try test pakai balik..

payiet >> hakhakhak..membantu suami la nyah...

heart my community