Followers

June 01, 2009

petang AHAD jenjalan PYRAMID vs SESEORANG

cadangan mula mau nonton 'syurga cinta' show kul 3.30pm. sampai bebetul tgv,pyramid tepat jam 2.55pm. manusia adalah penuh menggila. agak hilang pertimbangan terus aku call adiktiri lelaki tanya ada tak cara aku boleh dpt tiket secara cepat tak payah q. dia kasi no tiket online tgv. nasib tak menyebelahi diriku bila saja aku call, tiket untuk citer tersebut sudah tutup untuk waktu itu. ishk, takkan nak tggu next show kot mesti lambat gila.

aku pegi dgn achikmimi, najihah n fatihah saja. sarahaaliyah ketiduran di rumah bersama en.nahar. makanya aku mmg tak bnyk masa la nak berlegar². since tak jadi tgk wayang kami jenjalan jerla dlm pyramid yg luas terbentang itu.

acara pertama mengkhada' keinginan smlm mau makan roti bakar susu @papparich. dan kami minum air laici soda. masa ni fatihah sudah lali² mau tido. najihah as usual melasak jer keje dia. dah setel kat papparich kami terus berjalan menghala ke jusco sana.

ada movie carnival di setiap ruang concourse pyramid. dah ada plak monster dlm citer terbaru yg sedang ditayangkan 'monsters vs aliens'. si najihah tunjuk terror kekonon tak takut sama itu monster, sudahnyer bila mau ngamik gambar dia duduk jauh jer dari monster tu. achikmimi tarik dia soh pegang. dia pun nmpk achikmimi rilek jer pegg, dia pun pegg la. dah setel dgn monster kami pun jalan lagi mau masuk jusco.

dah abis pusing jusco, masih blum ada apa² hasil. dah agak keletihan dan kebosanan mau keluar sudah. tup tup ternampak seorg baby yg aku kenal sgt dlm satu stroller. tapi kenal di alam maya la. mmg la time tu ada gak pk pk, ishk takder ker sesapa yg aku kenal contohnya blogger ker terserempak, leh gak wat aktiviti bergambar. heh. niat aku dimakbulkan Allah swt bilamana aku dipertemukan dgn baby itu. syukur. baby itu adalah AQILEA MARISSA bb kepada MARSUHAILA. peh, serius seronok giler terjmpa dlm keadaan centu. berpeluk shiom la kami seketika di situ bersaksikan pak gad jusco.

kakmar ni senior aku masa sekolah ASMA dulu. masa sekolah kenal gitu² jer. pehtu diperpanjangkan jodoh di FB dan terus mesra di alam BLOG. ishk, seronok tak tau nak citerla. bila dpt jumpa si bb QLEA yg comey itu secara LIVE. tapi masa ni FATIHAH sedang tido. kami amik gambo lite² jerla. yg penting mama qlea takmo interprem. heh.

sblm gegas pulang, sempat up donut jCo 6 ketul sesampai jer di rumah donut tersebut terus diserbu sesama sendiri. sampai tak sempat amik gambo. tapi kalau asyik tepek gambo donut jer boring gak ek. zassssssss.



@papparich, sunway pyramid.
laici soda wit roti bakar susu.




najihah, achikmimi n monster mata satu.
cute kan??




najihah, qlea n fatihah love .




eh, sempat gak snap satu pic donut.
ini jer yg tinggal.
lelain ghaib sengihnampakgigi .

15 comments:

miss ahjumma said...

wahh..sonok nye akak bejln² ngan anakdara² tue...ati pun nk anak reramai la..best kan..hurmmm..

miss ahjumma said...

Luper plak..saya 1st tinggalkan jejak..wahh! terharunyee.. :p

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronoknya.. jenjalan..

Diamilikku said...

ala...tak dapek la tgk syurga cinta kan??...hurm sama lah kita...tapi dah ada org duk menayang2 kata citer tu best..tak leh jadi nih...

CAHAYA said...

BOB comel. Geram!

payiet said...

napa monster itu menggendut semacam je kak?

Fara_Adura said...

Fara pon camtu tau..kalo jalan mana2..mesti cakap kat hubby.. ade x blogger kot2 terjupe..yer laa, blogger tegar cam kite memang wajib berposing.. sampaikan makan nasi kandar hape ker..suma nak amik gambar..keke.Berbulu jer orang tgk. Ape laa org neh, makan pon nk bergambar gak ke..kekeke

TiNiE said...

atie : yer..sgt bes dpt jenjalan ramai²..tq tq pasal sudi tinggalkan jejak yer tie..

cutemiut : seronok, tapi tak seronok tak dpt tgk 'syurga cinta'..huhuhu

diamilikku : tula pasal sone, kaktinie dah set dah nak g tgk, sekali tak dpt daaa..sedih

cahaya : ooo monster mata satu tu nama BOB ek?? aah, mmg comel.

payiet : ntah, mana aku tau. cer ko tanya tuan punya monster tu...dia kasi makan terlebih kot..hiks

fara adura : tula pasal fara. bila jumpa centu rasa bes sgt..bila kita lak nak jumpa?? hehehe

Baby Lyana said...

weh..lain kali bila jer tiket itu online dr tgv.com.my..leh bayar pakai credit card, @ pakai maybank2u... tak pening kepala.. aku dr dulu tak pernah beratur beli tiket.. heheh :)

apa2pun, mummy Qlea seperti aku..tak suka interfrem bila baby2 bertemu

TiNiE said...

shaf : aku mmg dh nak wat centu, tapi dlm otak aku ni sumer tpt aku nak pi..kejap2 rasa nak p midV, takut jem nak p IOI mall lak..las las en.nahar soh aku g pyramid jer..dah las menet dah..huhuhu melepas mau tgk sorga chenta

joegrimjow said...

sunway pyramid
hehehee

TiNiE said...

joegrimjow : yeap..sunway pyramid

Abby said...

bukan anak aku yg terkujat, aku yg terkujat diterjah dek Tini..mommy Qlea tak mo enterframe sb badan mommy Qlea terlampau besar utk dienterframekan wakakakak!!!

yang ikhlas..mommy Qlea..ahaks! akhirnya aku leh gak masuk blog mu Tini, setelah berpuluh2 kali aku dok click!

Naja said...

tini beli dvd sorga cintalah jawapnyer pas ni.. akupun tergedik2 nak tgk filem tu bila tengok the making of tuh..

TiNiE said...

kakmar : mana ada besar la kakmar. biasa2 jer...apa pun aku mmg seronok giler terjumpa dlm keadaan centu..seprais ssgt...

tq tq..kerana gigih gak klik masuk blog aku n tinggai komen ek kakmar..

naja : ala dvd dah kuar ker?? aku cam dah tak tahan mau tgk..tapi apakan daya ku..huhuhu

heart my community