Followers

June 10, 2009

TAGs - by adiktiri gugurl jawab secara MARATHON

aku nak jawab tag secara MARATHON. dedua tag ni dtg dari maya.

TAG 30 soklan la kot nama tag nih. soklan menggunakan kata ganti nama 'saya'. jadi harus membalas dengan saya jua. zasss jerla. ada 30 soklan. peh mau berlaku perpeluhan yg jitu ni kang.

1. Bekas kekasih saya adalah..... bekas cap tupperware, saya suka...mmg 'kekasih' saya bekas tajuk tu.

2. Saya sedang mendengar..... desiran angin membelai pipiku yg mulus busuk.

3. Mungkin saya patut.... beli iPhone instead of iPod. hmmm..fikir

4. Saya suka..... gajet n xplore new features. online!

5. Sahabat-sahabat baik saya...... adalah comey² belaka.



*antara my best buddies*

6. Saya tak faham ..... subjek SEJARAH masa belajar for SPM dulu. seb baik PASS jugak. syukur.


7. Saya kehilangan...... gelang emas hantaran kahwin. sob..sob..sedey sedih.

8. Ramai yang berkata ..... saya ni kejap² gomok...kejap² kurus.

9. Makna nama saya ..... depan nyer makna 'sekat' (air zam-zam)

10. Cinta itu adalah ..... subjektif.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang ...... membungkus makanan untuk dihantar kepada si pembuat 'order' = budak delivery

12. Saya akan cuba...... menjadi anak, ibu, kawan dan pekerja yang baik.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud ...... sampai bila-bila.

14. Telefon bimbit saya ...... N81 8GB

15. Bila saya terjaga dari tidur ...... terus amik towel. mandi.

16. Saya paling meluat apabila ...... ada org kacau idup org lain.

17. Pesta / Parti adalah ...... sesuatu keraian.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui adalah ...... kucing. penah bela kucing secara serius dulu.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah .....zaman di sekolah menengah + di poli. bessssss.

20. Hari ini ...... biasa-biasa ajer.

21. Petang ini ...... ingat nak g window², tp ujan lebat. tak jadi balik umah jerla.

22. Malam ini ...... lepak kat umah ngan keluarga.

23. Esok pula saya akan ..... bekerja seperti biasa.

24. Saya betul-betul inginkan ...... anak-anak menjadi 'seseorang'.

25. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini ..... ishk, habuk giler cermin nih. dah lama tak lap.

26. Pusat membeli-belah atau arked permainan ..... pusat di perut jelir?

27. Makanan Barat atau Jepun ..... Barat kot. sizzling chicken with cheese lapar.

28. Bilik yang terang atau gelap ..... gelap time mau tido. terang time mau bersiap.

29. Makanan segera adalah ..... makanan yang cepat, lazat dan berkhasiat. ada ker??

30. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ...... terima kasih <---- kepada adik nando's delivery.


*******************************************************************************

TAG kedua pasal petiais/esbok (baca ice-box)





1. amik gambar peti ais
esbok ni aku beli masa memula masuk umah sewa kat flat petaling utama. selepas 3bulan kahwin ngan en.nahar.
waaaa kira² umo dia skang sudah lebih 7tahun *ada can tuko baru nih, tetiba*
menggunakan teknik ansuran mudah dari kots memot. dah setel bayo pun. syukur.

2. apa yang ada kat depan pintu peti ais?
ada gegambo ppgs. korang kalau tgk bebetul takder gambo fatihah pun. yer, pasal masa tu jer aku seronok print gegambo diorg. pas fatihah lahir ke dunia yg fana ini, aku still sker gak amik gambo tapi aku post kat ini blog.

pehtu ada pelbagai FM. ada yg aku beli, dan ada gak yg org kasi. FM from Bali adalah dari adikipo aka achusiti. <-- mau tag achusiti gak, pasal esbok dia besooooo..gelakguling.

3. brand peti ais

SHARP


siap. as usual sesi mengetag balas kepada shaf, sone, pone, mamaqaypo dan shepah naddiea. <------ korang sila buat dedua tag ini ok tanduk.

13 comments:

MariaFaizal said...

Sungguh rajin meng 'complete' kan TAGs. I've given up doing them not so long ago, hehe...

Anyways, congratulations! :D

amalz said...

mmg sungguh comey kwn2 hg iteww...hehehe

SYAbAR said...

sib baik... sib baik

payiet said...

tgk muka kat cermin, cermin yang bermasalah sudahnya

Diamilikku said...

aoyaiiii....nak kena jwab yg 30 soalan tu yang poning...takpa takpa..nanti2 naaa...hutang dulu

mya said...

bekas kekasih? tupperware? apakaa..

TiNiE said...

mariafaizal : hehehe..zass jerla time takder entry..

amalz : kawan hang juger..

syabar : haaaa kakmin...takper takper nanti saya tag kakmin plak..next..

payiet : kan..

sone : ala..sekali harung jer jwab tuh..

mya : hiks...

Karbon Kopie said...

1st time la neh sy tgk org mengetag bout esbok..hehehehe

Baby Lyana said...

hutang jugakkk!! hahah... tengah malas ni

TiNiE said...

cik jukogyu : aah kan..dah first time, akak layankan jerla..hehehe

shaf : utang pun utang laaa...zasss

Eta LaZiM said...

nanti laaa... kalau MOOD TAG ada mari yer!!!

Eta LaZiM said...

nanti laaa... kalau MOOD TAG ada mari yer!!!

TiNiE said...

mamaqaypo : ok jer ma...

heart my community