Followers

June 12, 2009

shopping kontijensi kekdahnya - location : OPIS jer...

ini semua angkara simas n silia. heh. takla, smlm silia sudah gitau yg simas ada jual crocs murah². aku pun mau la tgk secara 'live' itu kekasut. dah dpt tgk, harusla terkenan jugak pasal bebaru ni ada suarakan keinginan mau memakaikan ppgs dgn kasut cap crocs nih dgn en.nahar. tapi telah dipangkah siang² walopon lum sabmit quotation kasut. heh. since kasut for kids ada 4psg lain² size, tapi aku tak sure either padan or not ngan diorg. aku pun zasss amik ke4-4 kasut tersebut bawak balik umah. mau testing² dulu. if, ok aku akan amik 3psg. if not, i need to pulangkan semua walopon ada yg padan. yerla, kalau padan satu takkan nak amik satu jer. yg lagi 2 takkan tgk jer kan harus la kena fair n square. tapi, kalau nak soh bli kasut ni di butik agak kurang kemampuan la kot pasal kasut ni aku dpt murah² tepuktangan.



kasut aku tu crocs olivia RM70 spsg.
kasut kids crocs dora n spongebob RM60 spsg.




yeyyy...just nice fit in.
so, dpt la rezeki aku n diorg pakai crocs.
walopppooonnn sengihnampakgigi.


15 comments:

Deqna said...

ko beli kat sape yer? aku pun cam berminat lah.

Mya said...

alaaaa nk beli crocs jugakkkk... huhu...

Baby Lyana said...

perghh tahniah..yer, kasut crocs ni agak mahal ok!

zuraihan rashid said...

alaa.. k.tine.. nak gak kasut crocs murah2.. beli kt mana nih

Ieda Zakaria said...

uit..murahla...mana dapat ek???
Kalau kat kedai dia..yg cam ko tu mau RM200++...

Dee said...

cantiknyer..wah bergayalah sekeluarga..

TiNiE said...

deqna : senin nanti aku gitau..kan aku mintak kau nyer YM id...bak la

mya : jom..jom..

shaf : tau..tu sbb dpt best price ni aku grab jer..

azue : beli dekat member..hmmm

mama_ayin fasha : aku beli dgn member kat opis..

dee : bergayalah sgt kan..walopoonn..heh

payiet said...

kak tun, yang sponge bub tu somey sesangat. Yang dora tu plak tringat kat satria baja kunin aku, sudahnya

Eta LaZiM said...

tomey tomey....

Dj Epoi said...

Orang Jantan nyer ada tak woi!!!!

Diamilikku said...

ini kiranya hadiah birthday lah nih kannnnn....hehehhehe...cantik la crocs olivia tuh...

Deqna said...

ok ok. sdikhmar@yahoo.com yer...

TiNiE said...

payiet : kan kan..comey jer aku rasa..

mamaqaypo : tq tq

dj epoi : ada jer...nak ka??

diamilikku : bulleh aar nak kata besday prezen..

deqna : ok, aku dah add..tq tq

MARiE LUkMAN™ said...

bertuah nya~!

TiNiE said...

roozu : errkk...ye ker..hmm tq.

heart my community