Followers

June 07, 2009

hari AHAD yg exhausted

kul 11am++ kuar. en.nahar ajak ronda² cari kedai beskal. aduiyaiii....lagi ker??? so, terjah jerla kedai kat pandan indah tu lagi. pilih² brg kena lagi RM230. aku adalah sgt tak puas ati. since beli beskal tu blum pun dinaiki. dia asik² godek. buang. tambah. apakahtension. serius naik meroyan gak aku. dah setel kedai beskal zasss lak cari kfc. anak² mau mamam. end up kami ke kfc depan opis aku jer. sampai diorg pun dah tau. 'bu, depan tu opis ibu kan?' sarah. 'yer anakku.' aku. pasrah.

balik umah pakat terbongkang. aku lam keta kemain lagi ngantuk. dah sampai umah, en.nahar ngadap beskal, anak² sumer tido aku dan dan la segar bijik mata ngadap pc kan. nasib..nasib.

*citer lain belambak lagi aku leh updet, tapi aura blum mari*. AKK = Ada Korang Kesah???gelakguling

13 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

saya puulak...hari ahad yang kesunyian hehehee

miss ahjumma said...

kak tini..perangai en. nahar tue same la mcm atok si amin..skang dh berbasikal tiap2 pagi..bagus utk kesihatan..tu yg maintain lg tu..

Eta LaZiM said...

betoi aa CC... Tiba jer Ahad.. BLOG abis sepi...

Eta LaZiM said...

Sebut pasai beskal, pas ni tiap ptg leh aa Tini exercise kan? heheh..

Mama time ngandungkan si Achu Fizie (time trimester tiga), tiap petang cycling keliling taman.... wahahaha!!

abis jiran2ku kecut perut nengok kan mak labu kayuh beskal...

Suziey Ahmad said...

umangaih...xabih lagi mekap beskal..ekekk:D nasib ko la tinie...mkn hati ngn madu ko tuh...hahhaa:p

Baby Lyana said...

alahai...siannya.. heheheh..nak wat camner, dia syg beskal tu kot..tak sanggup nak naik lagi..huhuhu...

joegrimjow said...

beskal kene curi

TiNiE said...

CC : kaktinie takdan kesepian main ngan budak² nih...riuh sokmo..

atie : waaa mesti sihat kan atok amin tuh..good..

mamaqaypo : kalau beskal tu masih dok beroda satu..gimana bisa aku kayuh..uurrghh

suziey : tak abis gi zie..aku dah pening paler nih...ishk

shaf : syg mender..more to menggodek dari nak naik itu beskal..adeh

joegrimjow : kesian

mrblind said...

bagus en nahar..hahaha

firahadifa said...

Huhu.. sayang tul ngan beskal dier...

Diamilikku said...

ala kaktini..kata bermadu..kena lah menerima sepenuh hati...hehehehehhe....nak buat camner..dia kena polish itu madu baru kasi mantopppp baru leh naik...sabar ehkkk...

tapi memang betul..dalam kete ngantuk tak ingat..bajet balik nak tido sama ngan anak2..tapi bila anak dah tido..kita dan dan tu segar bugar..sone selalu jadi gitu..hangin tulll

Naddiea said...

kak tinie x beli ke beskal utk kak tinie n anak2??pastu ramai2 main beskal kat kawasan umah.mesti lagi best.kan?kan?kan?

TiNiE said...

mrblind : tetiba lu sokong en.nahar kan...

firahadifa : harus sayang, susah ooo nak dpt...puas gakla wat sesi memujuk..hehehe

sone : mungkin la gak sone...nak bikin beskal tu jadi apa tah dulu baru leh naik kot..hmmm

naddiea : bukan taknak beli shepah, umah kecik..takder tpt mau simpan, dulu ada seketoi beskal dah pos kat umah kakzamie klang sana..hmmmm

heart my community