Followers

June 24, 2009

DJEPOI dpt pengganti....

amboi brodj kita. dpt wit terus zasss beli lappy baru kan. katanya takleh idup tanpa lappy. tengahari smlm terjah digital mall kekonon mau servey jer. tapi terjerumus jua setelah 3-4 kedai kami masuk bertanyakan pasai lappy. tapi memandangkan brodj mmg dah jatuh cinta dgn satu lappy cap HP, masuk memana kedai pun lappy tu gak yg dia pandang.

aku pun, masuk jarum la. dah asik tanya jer ok tak, ok tak. tanya aku ok jerla. las las kat kedai notebook zones at last dpt gakla seketoi. brodj beli cash weih. ishk ishk ishk manyak luit loorr. aku hanya boleh memandang jerla.

eh tak tak, aku pun dpt gak. seketul multimedia headset cap sonicgear hasil kesalahan teknikal yg dibikin oleh si penjual lappy. dia sudah wat citer dongeng di situ. not good, not good. so, sebagai gantirugi kepada masa dan keeksaitedan kami, makanya dia didenda kasi 2 ketul headset. nasib..nasib.



pics semasa urusan jualbeli.




notebook HP.
sonicgear multimedia headset.

7 comments:

pinkiss said...

bila la agaknya aku nak buat entry camni. (beli lappy baru)

huhuu.. sedih.

MaMaQaYPo FaMiLy said...

waa... DJ Epoi ttp kena bawa PENASIHAT dia ni yer... heheheheheh

CuTeMiUt78 said...

wah.. bagus tu.. siap dpt gak ya... :D

CAHAYA said...

nak laptop baru. target next month. InsyaALLAH.

Baby Lyana said...

wah wah.. lappie baru.. HP namanya..

Dee said...

wui..best tu..new lappy..lg rancak ar berblogging..

TiNiE said...

pinkiss : ala, henbeg ko kan banyak..

mamaqaypo : harusss

cutemiut : rezeki..rezeki

cahaya : tetiba nak jugak la..heh

shaf : yezzaaa

dee : betul betul betul

heart my community