Followers

June 04, 2009

cerita TOKMA

smlm ke kelmarin tah, dok chat via FB ngan sepupu di DOHA sana. tanyakan keadaan tokma. pehtu dia soh aku letak bnyk² lagi pic tok. bukan aku takmo, tapi nanti bila aku letak aku jadi sedih. tup tup petang smlm, kakros mms pic terbaru tokma. she's feeling better tepuktangan !

dia dah mau makan bnyk dari biasa. dan yg paling bes, kakros citer diorg ada buat air tembikai pasal diorg beli tembikai kurang manis makanya diblend aje tembikai itu jadi jus. kakros kasi tokma minum. suprisingly dia boleh sedut jus tu sehingga ke titisan terakhir. n rite after that tokma mintak nak bangun. bukanla bangun terus, tapi nak duduk bersandar atas katil tu.

diorg pun ambil la supporter yg ayien (sepupu di doha) beli dan dibangunkan tokma spy dia leh duduk bersandar di supporter itu sesambil memerhati di persekitaran umah dia yg dipenuhi dgn anak, cucu, cicit yg sedang bercuti sekolah.

semoga tok akan lebih sihat dan boleh bangun berjalan seperti dulu. amin doa .


ini pic yg aku amik on 23 may aritu.
gambo atas tu sedih sedih . huhuhu




pic ni lak on 24 may.
masa ni dah leh nampak keceriaan di muka dia,
pasal boleh dikatakan semua anak, cucu, cicit dia pulang jenguk dia.




taraaaa....
latest tokma

blogger-emoticon.blogspot.com


p/s : ayien n jie, insya-Allah tok semakin sihat dan ceria. semoga dia dpt pulih dan boleh bangun berjalan seperti biasa, kan....


11 comments:

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

alhamdulilah...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

alhamdulilah...

eRRuL "BuLaNsYnDrOM" said...

alhamdulilah...

SyaNa said...

tgk tokma akak tingat tok tom kt kg..badan kecik sama camtu
smlm dpt call dr kg ckp tok tom jatuh. harap2 takde ape la..

Baby Lyana said...

hmmm..alhamdulillah dah sihat sket...bila semua family terkumpul, hatinya gumbira tu..

Dee said...

syukur..tokma tinie dh sihat..

Beautiful Disaster said...

alhamdullillah sihat. teringat sy kt arwah nenek sy. dulu family sy yg jge arwah nenek sy. rindunye. 6 jun ni genap 3 thn die pergi. al-fatihah

Diamilikku said...

alhamdulillah..itulah kuasa ikatan kekeluargaan..bila semua berkumpul..yang gundah dulana jadi gumbira..yang sakit pun jadi bersemangat...semoga tokma kak tini terus bersemangat dengan sokongan dan doa semua kaum keluarga serta kami2...amin

MaMaQaYPo FaMiLy said...

alhamdulillah yer!!

payiet said...

Smoga tok ma cepat sembuh. Amin :)

TiNiE said...

errul, errul n errul : yer alhamdulillah..

syana : insya-Allah takder apa kot toktom syana tuh..

shaf : betul tu shaf, nak la dia makan lebih sikit..

dee : alhamdulillah..thx dee..

BD : thx ryn. hah..6/6 ni nanti besday sarah lak..

diamilikku : tq sone. insya-Allah harap² sgt centu..amin

mamaqaypo : maceh mama!!

payiet : insya-Allah. amin. thx.

heart my community