Followers

June 28, 2009

jom SKODENG najihah


hoh hah!! wat per tu B??
dendiam jer dia kat ceruk tu.




ooo bersihkan kasut dgn brush yer.
sapa ajar ni B???
yer yer tau, kasut tu cantikkan,
harusla kena menten bersih.
HEH jelir.

10 comments:

Baby Lyana said...

comey... syg sungguh kat kasut cantik dia ni...

:"♥KakAsHi:"♥ said...

alolo bersih sngt la kn hihihi..pndai nya

ije said...

alahaii comey nya!!

Deqna said...

amboi pandainya.. dia syg lah tu croc dia tuh..

mRs.jUkoGYu said...

najihah cumil mcm auntie la..kpd ibu najihah,jgn jeles..hehehehehe...;p

joegrimjow said...

ingatkan skodeng apewww la tadi

Diamilikku said...

bagusnya pandai menghargai barang2...kalau sone terharu dah kak tini..anak pandai appreciate....

TiNiE said...

shaf : tetiba jer tu jadi gitu...takpenah penah

kakashi : kan, tetiba mau membersihkan kasutnya itu

ije : hiks..comey ker..

deqna : mungkinla..

mrs jukogyu : yerla yerla...esep jerla

joegrimjow : tula tu ingat dok wat apa ceruk tu..bila skodeng ooo dok brush kasut..hmm

diamilikku : aah, akak terharu gakla..mmg tak penah2 wat peel ceni...

Fara_Adura said...

Hehehe..sangat cerdik..agaknye dak2 memang sgt berkenan kasut croc neh ek.Sofea pon sangat sayangkan croc tiruan die tuh..keke.Dalam umah pon leh duk pakai2..hu3.Byk2 kasut..kasut tuh tetap jd pojaan atinye..

Pndai najihah ek..sayangkan reta..kiut je tgk duk brush kasut tuh..hehe

TiNiE said...

fara adura : kasut tu mmg pakai wiken jer jenjalan..risau lak kalau ari-ari g neseri pakai kasut tu, dah kasut letak kat luar kan..hehehe

tu yg pelik, mesti tgk ayah dia brush kasut dia pun nak brush kasut jugak..adoiii

heart my community