Followers

June 05, 2009

lunch aku ada bnyk AGENDA...

smlm, opis aku agak kesunyian. ramai staf bercuti. maklumla cuti sekolah. lelain plak ramai yg ada meeting kat hq. tetiba dpt berita one of da security opis aku kemalangan, makanya opis decide mau pegi visit di hukm. oleh kerana tak semua boleh pegi, maka aku decide takmo pegi. jaga opis jerla peace .

lunch hour aku harus ke seksyen 14. mau cari kek. since kakak second aku ada sini, persalahnya wat celebration sikit kan. lagipun bulan june ramai ahli keluarga sambut besday. nak masuk parking aku harus lalu bangunan JAYA SUPERMARKET yg runtuh tuh. peh ngeri ngeri. alhamdulillah selamat parking kat tpt biasa. tapi seblm beli kek aku sudah lunaskan satu impian yg tetiba jengui dan termakbul menari . heh.

dah abis agenda tu, aku ke kedai kek king's saja. cari kek yg cantik. so dpt la seketul coklat kek yg comel. paksa adik cashier tu tulis nama 4-4 org yg sambut besday bulan june nih atas kek comel tu. dah sudah terus ke parking amik keta. otw nak balik opis still lalu timbunan bangunan yg runtuh tuh. lagi clear. huih menakooootkangigitjari. dan selamat jua tiba di opis. sekian aktiviti lunch aku semlm. layan pics jom.



masa ni aku just belok nak masuk tpt parking.
bilding petak² digital mall.




ni tgh nak belok.
around situ gak.




di kedai king's confectionery.
montot kasi tutup sikit. heh.
kek Aaliyah, Sarah, Tini n Nida




ni masa aku nk balik lalu ikut belakang bilding.




haaaaa. ngeri dak wei???
aku lalu bebetul dekat runtuhan tuh.
takooooootgigitjari.

6 comments:

Diamilikku said...

ayoooo...ngerinye...mcm dalam citer otroman kan..bangunan senang2 je roboh camtu otroman pijak....serammm sehhhh

attyfir said...

memang menakutkan lor tinie..u hati2 tau beli pegi area situ..

Baby Lyana said...

hmm.. cuak sey..aku byk kali parking situ masa gi metrojaya.. huhu...dah la, siap belasah 1901 kat bawah tu

SyaNa said...

sedih bile tau bangunan tu runtuh
dulu keje PJ selalu makan situ
mmg menakotkan tgk gambar akak tu
mcm wartawan di tempat kejadian

TiNiE said...

diamilikku : tgk live lagi ngeri...takoott..

atty's : yer yer..insya-Allah. thx kak.

shaf : tula..tapi dah mmg nak robohkan, cuma blum time teroboh sendiri..huhuhu

syana : kan, bilding ni mmg ada sejarah tersendiri la...heh, wartawan sudahnyer kan..

payiet said...

kak takooot aku nengoknya

heart my community