Followers

June 22, 2009

sarahaaliyah dan LARIAN SI CILIK @taman jaya, PJ

ini dinamakan update bergambar sahaja. dlm mode kemalasan. zasssss.....



*pic diambil semasa merempit dgn en.nahar dan najihah*



*don't do this alone*






amik pic pentas dan juruacara.



sarah dan aaliyah bersama rakan se tabika.









masa ni, lagu NEGARAKU berkumandang.
sarah marah aku tak berdiri bebetul.
dah sibuk mau ngamik gambar, cemana nak diri bebetul.
*majmuk sggh, semua ada*







apa yg dia seronok sgt pun tak tau.
aaliyah standard, malas nak layan aku amik gambo.




najihah suker jer dpt pau air grape.




*rojak buah ala-ala*




en.nahar tak puas ati.
ari ahad nyer kena berpanas dtg sini.
nasib...nasib.




najihah muka notty.


8 comments:

SYAbAR said...

sarah dapat no. berapa dik... Teringin zaman sekolah dulu2, jogathon tepi jalan dan masuk kampung. Best giler!!!

Semua itu sudah berlalu dan kini menjadi kenangan manis....

mRs.jUkoGYu said...

cumil nyer anak2 akak..rase nk culik jer dorang..hehehe..
maap saye bukan org jaat..hik!hik!

cumil la..bile la gue nk jd mama neh... ;(

MaMaQaYPo FaMiLy said...

MMg best dapat join xtvt anak2 kan? Mak2nya jer la.. yg ABAH... Non ADOOO....

CAHAYA said...

lama tak pegi taman jaya. last pegi masa darjah 1 kot. :)

Diamilikku said...

anak2 akan lebih bersemangat kalau tgk mak ayah ada kat tepi..kak..cakap kat encik nahar..kena teman..nanti kalau sarah ngan aaliyah menang..hadiah tu leh jadi hadiah hari bapa...

payiet said...

handal ko kak, sambil naik mutu sambil amek gambar

Jocko said...

gambar lari-lari mana??? takdak pun?

TiNiE said...

syabar : takder no. la kot kakmin. katanya tetengah lari dia sakit jantung. kot gamak rasa pedih kat ulu ati tu kot, dia kata sakit jantung..sudahh..

mrs jukogyu : cumil ker?? heh. insya-Allah ada rezeki awak sok, jadila mama..amin amin amin..

mamaqaypo : betoiiii ssgt, tu pun puaih pujuk ajak p tgk anak..

cahaya : laaa..dah agak lama la yer..ok ok la taman jaya tu..

diamilikku : kitorg gi pun dah abis acara...diorg ikut cikgu2 seawal 7am..

payiet : ala, bukan aku yg bawak pun mutu tu..

jocko : mmgla takdak, pegi pun dah kul 11am. acara stat kul 7.30am..tu pun kitorg balik. diorg balik ngan cikgu gak..hehehe

heart my community